Nov kitajski napad na Evropo, tokrat z Maxusovim poltovornjakom

Novi eTerron 9 je del strategije odločnejšega prodora kitajske avtomobilske znamke na evropski trg lahkih gospodarskih vozil.

Kitajski Maxus, hčerinsko podjetje družbe Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) je na mednarodnem avtomobilskem salonu gospodarskih vozil IAA Transportation v Hannovru predstavil novi električni poltovornjak eTerron 9.

Nov kitajski napad na Evropo, tokrat z Maxusovim poltovornjakom
Maxus

Novinec je prvi električni serijski odprti terenski dostavnik s pogonom na vsa štiri kolesa, izdelan na posebni električni platformi.

Z baterijo z zmogljivostjo 102 kilovatni uri, naj bi z enim polnjenjem lahko prevozil do 430 kilometrov. eTerron 9 poganja dvojni sinhroni motor s skupno največjo močjo kar 325 kW, ki vozilu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v samo 5,8 sekunde. Vlečna zmogljivost je do 3,5 tone in največja nosilnost 620 kg, s čimer prekaša tudi nekatere dizelske tekmece v svojem razredu.

Nov kitajski napad na Evropo, tokrat z Maxusovim poltovornjakom
Maxus

Razkošna notranjost vozila z mehkim usnjem in udobnimi sedeži zagotavlja vozno in uporabniško izkušnjo na ravni osebnih avtomobilov,

Nov kitajski napad na Evropo, tokrat z Maxusovim poltovornjakom
Maxus

poleg tega je pod pokrovom motorja 236-litrski prostor, ki je primeren za shranjevanje prtljage, odporne na vremenske vplive.

Konstrukcija novega eTerrona 9 vključuje 73 % jekla ultra visoke trdnosti, podobnega tistemu, ki se uporablja v podmornicah. V naslednjih 24 mesecih namerava MAXUS na svetovni trg uvesti več osveženih ali povsem novih vozil, s čimer želi povečati svoj tržni delež in postati gonilna sila inovativnih električnih vozil. Kdaj bo eTerron 9 naprodaj v Sloveniji, zaenkrat še ni znano.

 

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj