Porschejeva serija 911 Heritage se očitno širi. Na veselje vseh premožnih zbirateljev tega kultnega modela. Zdaj je na vrsti oznaka S/T, ki je bila prvič na voljo (dirkačem) v sedemdesetih letih.
Uradnega ni še nič, toda vsi indici kažejo, da bi lahko Porsche še preden bo 911 serije 992 dobil tudi hibridno verzijo, nadaljeval zgodbo svojih redkih atmosferskih šestvaljnikov. Sicer v omejenih (in ustrezno dragih) izvedbah, pa vendarle.
Original je obstajal v le 33 avtomobilih
Nova serija naj bi povzela oznako sila redke serije S/T, ki so jo izdelovali med leti 1970 in 1971 in je predstavljala osnovo za homologacijsko specialko za vztrajnostne dirke, ki se jih je Porsche s svojimi številnimi privatnimi in polprivatnimi ekipami z veseljem udeleževal.
Menda so izdelali le 33 vozil, ki so bila opremljena z 2,0, 2,2 in 2,5-litrskimi atmosferskimi bokserskimi motorji. Največ, kar je takrat zmogel serijski motor, ki je bil pripravljen za nadaljnjo predelavo, pa je bilo 200 kilovatov (270 KM).
Osnova bo (verjetno) GT3 Touring
Seveda so zaradi dirkaškega pedigreja pri novincu izhajali iz serije GT3, natančneje iz modela GT3 Touring, ki naj bi bil predvsem resno olajšan – v smislu legendarnega prednika, ki je na tehtnico prenesel menda le 960 kilogramov.
Sodobna interpretacija verjetno ne bo tako izjemno olajšana, saj ima GT3 že kar nekaj elementov iz ogljikovih vlaken in aluminija, menda pa pri Porscheju ciljajo na idejo o najlažjem iz serije GT3, kar bi lahko pomenilo, da se bo tehtnica ustavila pod oznako 1400 kg (nekateri ugibajo tudi o 1360 kg).
Ročni menjalnik, športno podvozje in ... zasoljena cena
V oblikovne posebnosti gre tudi nova streha z dvojno izboklino iz spet redkega modela Sport Classic. Pogonski sklop bo verjetno v celoti izposojen od modela GT3 Touring, vključno z ročnim menjalnikom, ki je seveda 17 kg lažji od verzije PDK. Štirilitrski šestvaljnik bi tako lahko zmogel med 375 kW (510 KM), kolikor zmore Touring, in 386 kW (525 KM) kar velja za RS.
Zelo verjetno pa bodo za novo številčno omejeno serijo podvozje in prenos moči približali RS, saj gre vendarle za verzijo, ki izhaja iz motošporta. Glede na omejenost serij, se lahko postavite v vrsto že zdaj. Zdrav tekoči račun je seveda pogoj, saj je kar težko verjeti, da bi lahko 911 GT3 S/T veljal kaj dosti manj od četrt milijončka.
Preberite še: Prvi N z električnim pogonom je pošastno močan