ABT se je lotil Amaroka. Rezultat? Preko 300 'konjev' moči

21. 6. 2019 | Jure Šujica
Deli

Hkrati so Nemci pripravili še nekatere predelave za starejše in šibkejše izvedenke.

Volkswagen je s predstvitvijo prve generacije modela Amarok pred skoraj desetletjem s prvim poskusom ustvaril poltovornjak po okusu evropskih kupcev. Gre namreč za enega najbolj priljubljenih avtomobilov v tem razredu, zaradi česar ga tudi med vmesno pomladitvijo niso spreminjali. So mu pa zato še nekoliko okrepili njegov trilitrski dizelski pogonski stroj, ki pa je pred kratkim dobil še eno posodobitev, s katero mu je moč narasla na polnih 258 'konjev' oziroma 190 kilovatov.

Za večino uporabnikov dovolj moči (s čimer se strinjamo tudi sami, saj smo tako motoriziranega Amaroka že zapeljali, o njem pa si boste lahko prebrali v eni izmed prihodnjih številk revije Avto magazin), zagotovo pa se bodo našli tudi posamezniki, ki jim tudi ta številka ne bo zadostovala. No, rešitev zanje so sedaj pri nemškem specialistu za predelave vozil skupine Volkswagen, podjetju ABT.

Zmogljivosti skoraj po zgledu hitrih kombilimuzin

306 'konjev' ali 225 kilovatov je količina moči, ki jo bo Amarok proizvedel po predelavi z imenom ABT Power. Temu lahko dodamo še 630 njutonmetrov navora, vse skupaj pa pripomore še k dvema desetinkama hitrejšim pospeškom do 100 kilometrov na uro. Do tja bo Amarok ABT Power v zgolj 7,8 sekundah. Zanimivo, čeprav so se pri ABT-ju lotili obsežne okrepitve motorne moči, pa na drugi strani niso preurejali zunanjosti, ki bo tako povsem enaka kot pri serijski izvedbi.

Inženirsko čudo, ki se je rodilo iz železnice

So pa pri nemškem predelovalcu pripravili še dve drugi predelavi. Za tiste, ki si lastijo šibkejšo, 224 'konjsko' izvedbo Amaroka bo paket ABT Sportline prinesel dodatnih 41 oziroma skupno 265 'konjev' ali 195 kilovatov moči. Druga predelava pa se nanaša na starejšo izvedbo Amaroka z dvolitskim štirivaljnim motorjem. Njegova moč bo namreč povečana na 147 kilovatov ali natanko 200 'konjev'.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"