Akrapovič izboljšal dihanje tudi najmočnejšima Audijevima RS-oma

12. 8. 2020 | Jure Šujica
Deli

Audijevi športniki z oznako RS v imenu predstavljajo vrhunec zmogljivosti in športnosti v svojem velikostnem razredu. A čeprav se motorju in njemu povezanim sklopom inženirji v tovarni še kako posvetijo, pa vsakič znova še vedno ostane nekaj manevrskega prostora. Tega nato izkoristijo različni predelovalci, kot je recimo ABT, ali pa tudi podjetja, ki se ukvarjajo zgolj z izdelavo posameznih komponent. Med slednje spada tudi Akrapovič.

Projekt, ki je zadnji uzrl luč sveta je izpušni sistem za Audija RS6 in RS7. Pod motornim pokrovom obeh se namreč skriva enak pogonski sklop, novost, ki so jo razvili v Ivančni Gorici pa zajema vse dele od sprednjih povezovalnih cevi (ki se pritrdita na oba zbiralnika izpušnih plinov) naprej in vse do prepoznavnih zaključkov, izdelanih iz ogljikovih vlaken.

Nižja teža in večja moč

Celoten izpušni sistem izhaja iz programa Evolution Line, kar pomeni, da je z izjemo povezovalnih cevi (ti sta izdelani iz nerjavečega jekla in sta širši od originalnih) in zaključkov izdelan iz titanovih zlitin – za njihovo vlivanje pri Akrapoviču, kot je že znano skrbijo sami. Prav zaradi uporabe tovrstnih materialov je sistem za 28 odstotkov lažji v primerjavi s standardnim izpušnim sistemom, ki ga uporablja Audi.

Pika na i bo (opcijski) zadnji usmerjevalnik zraka, izdelan iz ogljikovih vlaken, ki naj bi še dodatno oplemenitil videz avtomobila.

Nov izpuh naj bi avtomobilom, kot poudarjajo pri Akrapoviču, zagotovil bogatejši zvok, sama glasnost pa bo odvisna tudi od voznika, saj bo sistem opremljen z ventilom, ki bo uravnaval pretok plinov iz sistema. Tretja prednost, ki je za mnoge morda najpomembnejša pa je prirastek na moči nov sistem bo namreč pripomogel k dodatnim 11,6 kilovatom oziroma 15 'konjem' moči.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja