Novost bo predstavljena tudi na njihovi spletni strani.
Znamka Alfa Romeo ima v avtomobilskem svetu poseben status, zaradi katerega je do nje ravnodušen le redkokdo, še najmanj pa njeni lastniki. 'Alfisti' namreč veljajo za ene izmed tistih, ki so svoji znamki najbolj zvesti, hkrati pa so posledično zvesti tudi svojim vozilom, še posebej starejših letnikov. In tega se očitno še bolj zavedajo tudi pri vodstvu znamke, na kar še kako dobro kaže njihova zadnja poteza.
Pred dnevi je namreč v sklopu oddelka Stellantis Heritage Department zaživel program Alfa Romeo Classiche. Omenjeni program oziroma njegovi zaposleni bodo skrbeli za podrobno pregledovanje klasičnih vozil znamke, pri čemer bo pregled zajel praktično vse sklope vozila. Preglede bodo izvajali na željo stranke, in sicer v Officine Classiche v tovarni Mirafiori ali na domačem naslovu lastnika vozila.
Preberite še: Preverite, kateri znamki je že vrsto let zvest Anže Logar in katere tri avtomobilske posebneže skriva v svoji garaži
Nov program ne bo skrbel le za pregled vozil in podeljevanje sicer že leta 2016 uvedenega certifikata avtentičnosti, temveč tudi za preučevanje zgodovine vozil znamke na podlagi številke šasije in obnove vozil. Tu bodo lastniki lahko izbirali med različnimi možnostmi, od klasičnega vzdrževanja avtomobila oziroma blage osvežitve do popolnega razstavljanja in obnove vozila v tovarniško (ali še boljše) stanje.
"Alfa Romeo gre skozi ključno fazo v svoji zgodovini. Zgodovinsko obdobje, ki ga preživljamo, je resnična evolucija. Prihodnost blagovne znamke vključuje zelo ambiciozne cilje, katerih namen je na novo opredeliti koncept športnosti v 21. stoletju, hkrati pa ostati zvest svoji DNK. Pri načrtovanju prihodnosti je naša dediščina vedno naš glavni vir navdiha. Namen programa Alfa Romeo Classiche heritage je za nas izboljšati našo zgodovinsko avtomobilsko dediščino s potrjevanjem pristnosti starodobnih vozil Alfa Romeo in dati novo življenje čudovitim primerom, ki še vedno navdušujejo in navdušujejo avtomobilske navdušence po vsem svetu," je dejal generalni direktor znamke Jean Phillipe Imparato.