Ali Ford skrivoma pripravlja vrnitev legende?

13. 7. 2023 | Matjaž Korošak
Deli

Prav mogoče je, da pri znamki z modrim ovalom že razmišljajao, kako bi oživili model, ki so ga pred dnevi 'ugasnili' po dolgih 47 letih. Se bo torej Fiesta le vrnila?

Ni se še dobro polegel prah ob ustavitvi proizvodnje enega najbolj prepoznanih Fordovih modelov v Evropi, ko so že ne vidiku novi preobrati. Po 47. letih je torej Ford ustavil proizvodnjo kultne Fieste, ki je bila skozi zgodovino mnogokrat tudi eden najbolje prodajanih avtomobilov na stari celini, doživela kopico izvedenk, v verziji ST pa postala tudi gotovo eden najboljših športnih modelov v razredu.

Ford

Ampak številke v excellovih tabelah vodilnih so pokazale, da se od stare slave ne da živeti in Fiesta je morala dati prostor novemu Explorerju, ki je seveda SUV in tudi električno gnan. Toda pri Fordu se očitno svoji zgodovini, ki so jo gradili dolgo in uspešno, vendarle ne kanijo kar tako odreči.

Bo Fiesta nastajala s pomočjo VW?

To je mogoče sklepati po izjavah vodilnega Fordovega moža v Evropi Martina Sanderja, ki je v pogovoru za Automotive news dejal, da bi morda vendarle lahko oživili kultno ime, če bi se s VW dogovorili za nadaljevanje sodelovanja na prihajajoči platformi MEB Entry, ki so jo pri nemški znamki že bežno predstavili v okviru projekta oziroma študije ID2. all (vstopni e-model s ceno pod 25.000 evri načrtovan za leto 2025).

Profimedia

Sander je sicer izpostavil dobro sodelovanje s VW pri drugih skupnih projektih (pri lahkih gospodarskih vozilih), tudi Explorerja (na MEB platfromi), vsekakor pa je dejal, da možnost oživitve Fieste obstaja, ni pa med prioritetnimi nalogami Forda v Evropi. Najprej so tu seveda Explorer pa električna Puma, Transit  Courier in Tourneo Courier …

Majhni avtomobili imajo pač majhne marže, to pa ...

<p>Fiesta je odtekla zadnji krog. Mesec junij je zadnji v 47 letih obstoja enega najuspešnejših Fordovih avtomobilov v Evropi.</p>

<p>Fiesta je odtekla zadnji krog. Mesec junij je zadnji v 47 letih obstoja enega najuspešnejših Fordovih avtomobilov v Evropi.</p>

Charlie Magee

Po besedah Sanderja si pri Fordu želijo predvsem pripraviti svojo platformo za električna vozila, za katero je šef Forda prepričan, da je dobra. Majhni avtomobili sicer pomenijo tudi majhno maržo in za komercialno uspešnost je potrebna pač ekonomija obsega, za katero je Sander prepričan, da je Ford sam v tem razredu pač nima. In je morebitna oživitev male Fieste pogojena s partnerskim sodelovanjem.  

Preberite še: Izšel je novi Avto magazin: So električni avtomobili res cenejši za vzdrževanje? Kakšen bo novi Kodiaq? Testi: BMW i7, MG4 Luxury, Honda CB750 Hornet ...
 BONUS VIDEO: Majhen reli dirkalnik z veliko potenciala!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol