Po vrhu vsega naj bi šlo za avtomobil, ki bo imel pogon speljan na zadnji kolesni par.
Da si ljubitelji vozil znamke Mazda srčno želijo povratka športnikov z rotacijskim motorjem je že dolgo jasno. Model RX-7, še posebej v svoji zadnji generaciji, je do današnjega dne postal kulten japonski športnik, po enaki poti pa gre tudi njen naslednik, model RX-8, ki velja za zadnjo Mazdo z rotacijskim motorjem. Takšno tehnologijo bo Mazda sicer uporabila tudi v modelu MX-30, a bo bencinski agregat nastopil le v vlogi podaljševalnika dosega.
Preberite še: Dizlom še ni odklenkalo? Mazda in Toyota imata tri nove partnerje na področju razvoja čistih ICE motorjev!
Kljub temu pa pri Mazdi očitno niso povsem ovrgli ideje o tem, da bi se znova vključili v svet japonskih športnikov, ki ga trenutno obvladujejo Toyota, Nissan in Subaru z modeli kot so GT-R, 400 Z, GR86 in tako dalje. Mazdina športna ponudba namreč zajema le legendarno MX-5, nedavno vložen patent pa napoveduje nekaj precej bolj zmogljivega.
Patent ki obeta
Mazda je namreč v Evropi vložila patent za avtomobil, sodeč po skicah na spletu gre za dvovratni kupe, pri katerem bo za pogon skrbel spredaj nameščen bencinski pogonski sklop. Pri čemer naj bi šlo za rotacijski motor, ki ne bo imel zgolj dveh zgorevalnih komor (kot recimo RX-7 in RX-8), pač pa kar tri – konfiguracija, rezervirana za model Cosmo. Ob tem naj bi avtomobil deloval po principu blagega hibrida.
Najnovejši patent seveda ni dokaz, da bodo pri Mazdi dejansko izdelali takšen avtomobil. Hkrati bo to v prihodnjih letih zaradi novih okoljskih normativov vse težje proizvajati potratne bencinske motorje. A pri Mazdi so že napovedali, da se motorjem z notranjim zgorevanjem ne mislijo tako zlahka odreči, kar so nedavno dokazali tudi z 'vsejaponskim' projektom, namenjenem raziskavam na področju sintetičnih goriv in vodika, ki vključuje še Toyoto, Kawasaki, Subaru in Yamaho
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj