Ali se bliža konec hitrostnega paradiža v Nemčiji?

Tudi v Nemčije politki očitno vse bolj uspešno pripravljajo teren za odpravo neomejene hitrosti na avtocestah.

Zaradi okoljevarstvenih zahtev se je Nemčija v koronskem letu 2020 začela vedno bolj zavedati pomembnosti zaščite okolja, temu primerno pa je javno mnenje vedno bolj naklonjeno tudi omejevanju hitrosti vožnje na avtocestah na 130 km/h, kar je bilo še pred leti povsem nezaslišano.

Po zadnjih raziskavah se je namreč kar 64 odstotkov vprašanih pozitivno opredelilo glede omejitve hitrosti vožnje na znanih nemških »autobahnih« na 130 km/h. To sovpada z vedno večjim deležem tistih, za katere je okoljevarstvo v Nemčiji pomembno ali zelo pomembno. Od omenjenih 64 odstotkov privržencev omejitve hitrosti jih 42 odstotkov meni, da je taka omejitev potrebna za vsako ceno in nujna, 22 odstotkov pa se s tem strinja. Na drugi strani omejitev odločno zavrača 21 odstotkov Nemcev, 15 odstotkov pa te odločitve ne bi podprla. Pri tem je zanimivo, da je nemški zvezni svet (Bundesrat) še februarja lani zavrnil predlog o omejevanju hitrosti na avtocestah na 130 km/h. 

Nemci so za področje javnega transporta oseb izrazili željo, da bi ta postal cenejši, s tem se strinja kar 90 odstotkov vprašanih, želijo si več prostora na cestah za klesarje in pešce, predvsem pa večje vzpodbujanje države na področju širjenja polnilne infrastrukture za električna vozila. 

Na nemškem sistemu avtocest je okoli 70 odstotkov cest brez omejitve hitrosti, na še kakšnih 10 odstotkih pa velja nekakšna dinamična omejitev, ki je odvisna od prometa.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem