Alpina se poslavlja, avtomobile bodo predelovali le še kratek čas!

11. 3. 2022 | Jure Šujica
Deli

Nemško podjetje bo s predelavami vozil znamke BMW nadaljevalo do leta 2025.

Nemški avtomobilski predelovalec Alpina si je svoje ime skozi desetletja ustvaril s predelavami vozil znamke BMW, pri čemer so bili le-ti po predelavi po zmogljivostih povsem primerljivi z vozili družine M. Sčasoma je Alpina postala najbolj prepoznaven predelovalec vozil bavarske znamke in si ustvarila ugled, kakršnega ima recimo Brabus med vozniki in ljubitelji znamke Mercedes-Benz.

Preberite še: Najhitrejši BMW serije 7 bo nosil logotip Alpine

Kot strela z jasnega pa je sedaj udarila novica, da znamka Alpina z letom 2025 ne bo več predelovala novih vozil znamke BMW (in jih nato prodajala pod svojo blagovno znamko), razlog za to pa se skriva v vse strožji okoljski zakonodaji, ki zmogljivim avtomobilom nikakor ni naklonjena. Pri Alpini so po drugi strani že pred časom ugotovili, da zanimanja za predelovanje električnih avtomobilov med njihovimi strankami pač ni.

A Alpina ne bo odšla v pozabo. Za njeno prihodnost bodo namreč poskrbeli pri BMW-ju, kjer so znamko v minulih dneh kupili in napovedali korenite spremembe. Obstoječi kompleks v mestu Buchole bo tako služil kot razvojni center znamke BMW, Alpina pa bo v njem nadaljevala s proizvodnjo in distribucijo komponent za obstoječe avtomobile, hkrati pa tudi za njihovo obnovo in preprodajo.

Konec in nov začetek

Kolikšen znesek so pri BMW-ju odšteli za znamko Alpina sicer ni znano – prodajo morajo odobriti tudi pristojni organi – so pa pri bavarski avtomobilski znamki zagotovili, da bodo odvečni delavci dobili zaposlitev v matičnem podjetju oziroma v partnerskih podjetjih. S tem njihova zaposlitev tudi v prihodnje ne bo ogrožena.

Alpina je sicer s svojo dejavnostjo pričela že leta 1965, a je bila tedaj usmerjena zgolj v manjše predelave vozil znamke BMW oziroma v izdelavo dirkalnih vozil. Šele sčasoma je nato sledila kompletna predelava BMW-jevih avtomobilov in prodaja pod lastno blagovno znamko. Ob tem je prodaja iz leta v leto rasla in vrhunec z dobrimi 2.000 prodanimi vozili dosegla ravno v letu 2021. Njen konec v podobi, kakršni jo poznamo danes bo tako sledil ravno na njen 60. rojstni dan.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj