Aston Martin stopa na Ferrarijeva pota

8. 4. 2020 | Jure Šujica
Deli

Britanci se bodo v prihodnje italijanski znamki postavili po robu z njihovim receptom.

Aston Martin se v zadnjem obdobju kljub trudu in novim (še bolj ekskluzivnim) modelom spopada z ne ravno najboljšimi rezultati. Nedavni vstop kanadskega milijarderja Lawrencea Strolla v podjetje in zajeten finančni vložek, ki ga je namenil za njegovo prihodnost, je sicer prinesel precejšnje olajšanje, a, kot kaže, se prave spremembe v podjetju šele pripravljajo. To je namreč v nedavnem intervjuju za britanski Autocar razkril generalni direktor britanske znamke, Andy Palmer.

Načrt znamke Aston Martin v prihodnje je, da bi čim bolj sledili zgledu Ferrarija. To pomeni, da letna proizvodnja ne bi naraščala, temveč bi bile številke še nekoliko nižje, pa čeprav so že leta 2020 izdelali le okrog 5.800 vozil, kar je polovico manj kot italijanska znamka. Kakšne bodo številke v prihodnje, Palmer sicer ne razkriva, dodaja pa, da so vsi avtomobili, ki bodo izdelani letos, že razprodani.

Valkyrie in Valhala le začetek

Zgledovanje po Ferrariju pa bo hkrati prineslo tudi nove in predvsem drugačne modele, to sta ne nazadnje napovedala že Valkyrie in model Valhalla, ki jima bo v letu 2023 sledil še Vanquish. Omenjeni trojici avtomobilov je skupno to, da bodo imeli sredinsko nameščene motorje, s čimer bo še dodatno poudarjen njihov športni duh. Pri razvoju tovrstnih modelov jim bo zagotovo prav prišlo tudi obstoječe partnerstvo z Red Bullom in pa novo partnerstvo s še enim moštvom F1, Racing Point, katerega lastnik je Stroll.

Sicer pa si podjetje precejšen uspeh obeta še od dveh modelov, ki bosta na ceste zapeljala v bližnji prihodnosti. Govora je seveda o prvem križancu znamke, modelu DBX, in pa brezstrešni izvedbi modela Vantage. Ta naj bi prinesla kar 40 odstotkov vseh kupcev enega od najbolj prepoznavnih modelov znamke, ki mu bodo povrhu vrnili ročni menjalnik.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel