Audi A1 Citycarver je novinec za 'betonsko džunglo'

29. 7. 2019 | Jure Šujica
Deli

Višja medosna razdalja hkrati obljublja tudi nekaj terenskega potenciala.

Medtem, ko v oddelku RS razmišljajo o širitvi ponudbe potentnih športnih terencev, pa pri Audiju širijo ponudbo bolj običajnih modelov. Le nekaj dni po predstavitvi modela Q3 Sportback namreč predstavljajo še eno dopolnitev obstoječemu modelu, to je A1 citycarver, gre pa za mestnega malčka ki se vsaj nekoliko spogleduje s klasičnimi križanci in brezpotji. A zgolj na prvi pogled.

Navkljub robustnemu videzu gre v osnovi še vedno za klasičnega Audija A1, ki pa je vseeno doživel nekaj dodelav. Na prvi pogled so tako najprej opazne plastične obrobe okrog celotnega avtomobila, katere pa v spodnjem delu za še večjo odpornost proti morebitnim poškodbam na terenu ščitijo kovinske plošče iz nerjavečega jekla – če bi katerega izmed lastnikov vseeno zamikalo zaviti z urejenega cestišča. Navsezadnje so A1 citycarverju vseeno dvignili celotno karoserijo za približno štiri centimetre.Na večje brate s črko Q v imenu sicer spominja tudi velika osmerokotna maska hladilnika.

V proizvodnji že z avgustom

Drugih oblikovnih sprememb (razen novih platišč) tako navzven, kakor tudi znotraj ni. Še vedno bo tako ponujal 335 litrov prostora v prtljažniku, info-zabavni sistem Audi connect, vse pa bo seveda odvisno tudi od paketa opreme, ki ga bo posameznik izbral. Na voljo bodo trije: advanced, design selection in pa S-line, pri čemer si bodo lastniki lahko omislili tudi kombinacijo tekstila in umetnega usnja oziroma alkantare in umetnega usnja.

Dvignjeno podvozje pa bo sicer tudi nekoliko nadgrajeno v primerjavi s tistim v klasičnem A1. Citycarver bo namreč na voljo s paketom Dynamic Package, katerega del bodo poleg rdečih zavornih čeljusti tudi prilagodljivi blažilniki, katerih trdoto bodo vozniki lahko nastavljali glede na vozno podlago. To pa bodo lahko počeli že to jesen, ko bodo prvi primerki tudi uradno zapeljali v salone. Proizvodnja bo sicer stekla že sredi meseca avgusta.