Audijev kompaktni model A3 je bil deležen osvežitve. Ne le to, zdaj so mu pri znamki dodali še novo verzijo, ki se dobrika kupcem s pritajeno željo po križancih! Ime poznate, nosil ga je že najmanjši ...
Zdaj, ko je jasno, da bo nova generacija A3 vendarle na trgu, je jasno tudi, da bo to že električno gnani model, ki bo nekoliko drugačen od tega, kar je A3 predstavljal do zdaj. Tretja, aktualna generacija sicer nikoli ni dosegla slave in prodajnih številk prednikov, bo pa ostala v proizvodnji vsaj do leta 2027. In za takrat je napovedan tudi njegov električni naslednik.
Nekaj sprememb na prednjem delu
Zunanjost kompaktnega modela v limuzinski in petvratni verziji je doživela le nekaj sprememb - maska je ožja in daljša, maska hladilnika brez roba, logotip je potisnjen višje in odbijač je zasnovan bolj športno, z bolj izrazitimi spodnjimi bočnimi odprtinami. In žarometi. Ti so seveda v LED-tehnologiji, po novem pa se lastnik lahko odloči za enega od štirih svetlobnih podpisov dnevnih luči. To pa je, razen treh novih barv, tudi vse.
Preberite tudi: Test: Audi RS3 Sportback - Končno ... morda celo dokončno
Več novega v kabini
Nekaj več drobnih sprememb so dobili v notranjosti - predvsem pa gre za več možnosti ambientalne osvetlitve (30 barv), tudi osvetlitev vratnih oblog in osrednjega dela armaturne plošče, zraven je možnost induktivnega polnjenja, v verziji s samodejnim menjalnikom je stikalo zdaj nižje, bolj položno, novi so dekorativni vložki na armaturni plošči, zvočni sistem Sonos z zvokom 3D, posodboljeni so zračniki ob volanskem obroču ...
Zvezda prenove - križanec po imenu ...
Glavna in dokaj presenetljiva novost je verzija Audi A3 allstreet, ki predstavlja (kot nekoč A1 s tem imenom) križanca v tej družini, saj je njegovo dno dvignjeno za 30 mm glede na serijske modele (od tega 15 mm z višjim podvozjem, 15 pa prispevajo pnevmatike večjega premera). Nekaj višji je menda tudi sedež oziroma položaj sedenja. Ob tem ima tudi nekaj elementov zunanjega oblikovanja, kot so na primer plastične obrobe blatnikov, nakazan ščitnik podvozja, pragovi ...
Ponudba motorjev in pogonov ostaja enaka - sprva torej kot 35 TFSI in 35TDI, oba s 110 kW (150 KM), drugi motorji prihajajo kasneje, leta 2024 tudi priključni hibrid (s tehnologijo znano iz VW Passata, Škodinega Kidiqa in Octavie in Tiguana). Prvi prenovljeni avtomobili bodo menda na našem trgu že maja.
Preberite še
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji