Po oktobrski predstavitvi limuzine zdaj prihaja še karavan – z nekoliko zmanjšano uporabnostjo.
Ko so pri Audiju leta 2018 predstavili novo generacijo modela audi A6, novo generacijo največjega karavana v ponudbi, so ob tem razkrili še eno drzno potezo. Napovedali so namreč, da bodo vsi pogonski sklopi novinca delovali po principu blagega hibrida in na osnovi 48-voltne tehnologije. Zdaj pa se ponudbi pridružuje karavanska izvedba s 'pravim' hibridom ali, bolje rečeno, priključnim hibridom, ki sledi oktobra lani predstavljeni priključnohibridni limuzini.
In tako kot limuzina bo tudi karavan oziroma A6 Avant (mimogrede, gre za prvega predstavnika družine Avant s priključnim hibridom) pod pokrovom motorja skrival dvolitrski bencinski motor z 252 'konji' (185 kilovati moči), sistemska moč pa bo ob tem še precej višja, saj bo vozniku zaradi pomoči elektromotorja na voljo kar 270 kilovatov (367 'konjev') moči. Sam pogonski sklop bo sicer nosil oznako 55 TFSI e quattro, kar pomeni, da se bo moč prenašala na vsa štiri kolesa.
Številke ostajajo enake
Kar zadeva zmogljivosti, so znotraj pričakovanj. Avtomobil bo namreč sposoben izključno na elektriko prevoziti do 51 kilometrov, ob tem pa bo najvišja hitrost na avtocesti znašala 135 kilometrov na uro (najvišja hitrost z bencinskim motorjem bo jasno omejena na 250 kilometrov na uro). Za takšno avtonomijo bo poskrbel 14,1 kilovatnih ur 'velik' baterijski sklop, ki ga bo mogoče na klasični polnilnici polniti z močjo 7,4 kilovata. Bo pa baterijski sklop pripomogel k občutnemu zmanjšanju prtljažnega prostora. Njegova prostornina bo namreč znašala le 405 litrov, kar je 16 manj kot v klasični izvedbi, oziroma 1.535 litrov ob položeni zadnji vrsti sedežev (155 litrov manj kot sicer).
Kupci priključnohibridnega Avanta pa ne bodo deležni le novega pogonskega sklopa, temveč tudi številnih drugih dodatkov. Zunanjost bo namreč serijsko opremljena s paketom dodatkov S-line, kopico črnih dodatkov in LED-matričnimi žarometi. Notranjost bo po drugi strani ponujala štiripodročno klimatsko napravo in virtualni kokpit, če naštejemo le nekaj najpomembnejših elementov. Ti bodo tako na voljo za vsaj 71.940 evrov, kolikor bo znašala osnovna cena vozila v Nemčiji in ob upoštevanju 19-odstotnega davka na dodano vrednost.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere