Audi A6 z junijem serijsko kot lahki hibrid

28. 2. 2018 | Jure Šujica
Deli

Cene za osnovno različico s trilitrskim motorjem TDI se bodo v Nemčiji začele pri 58.050 evrih.

Pred časom smo pisali o tem, da Audi namerava opustiti svoj prepoznavni dizajn, ki ga je z namenom širjenja na trge vzhodne Azije povzel po tradicionalni lutki matriuški. Takrat so dejali, da bo prvi avtomobil, ki bo deležen novega oblikovalskega jezika, E-tron, in kot kaže, se pri Audiju tega še kako držijo. Prihajajoči A6 bo namreč še vedno povzemal oblikovalske poteze, ki so že v uporabi. A kljub temu gre po besedah vodilnih v Ingolstadtu za popolnoma nov avtomobil, ki naj bi v svoj segment prinesel številne inovacije.

S prihodnjo generacijo bo A6 sledil zastavonoši znamke, modelu A8 v procesu nadaljnje digitalizacije. Največja novost na tem področju je nadgrajen zaslon informacijsko-komunikacijskega zaslona MMI, pri katerem si bodo uporabniki lahko sami nastavljali podobo in postavitev elementov. Poleg tega bo sistem omogočal dvosmerno komunikacijo – sporazumevanje med voznikom in vozilom, ki bo podatke sporočalo na podlagi podatkov, zapisanih v lastni podatkovni bazi. Nadgrajena bo navigacijska naprava, ki bo opremljena s funkcijo učenja, ki bo načrte poti izdelovala glede na predhodne poti, ki jih je voznik opravljal. Iz modela A8 bo povzel možnost samodejnega parkiranja na prosto parkirno mesto.

Kar 30 različnih barv osvetlitve notranjosti

Čeprav bo novinec oblikovno sledil predhodnikom in preostalim limuzinam znamke, bo zahvaljujoč večjim dimenzijam ponujal nekaj več prostora. Po novem bo A6 v dolžino meril 4.939 milimetrov, širok bo 1.886 milimetrov, z višino 1.457 milimetrov pa bo tudi dva milimetra višji. Pridobljeni milimetri se bodo najbolj poznali na zadnji klopi, medtem ko bo prostornina prtljažnika s 530 litri prostora v limuzinski različici ostala enaka.

Izbira motorjev bo vsaj na začetku precej omejena in bo sestavljena iz enega bencinskega in enega dizelskega motorja. Oba bosta trilitrska šestvaljnika, podprta s turbino, pri čemer bo prvi prek sedemstopenjskega avtomatika na sprednji kolesni par (štirikolesni pogon bo pri obeh na voljo proti doplačilu) posredoval 340 'konjev', medtem ko bo dizel nekoliko šibkejši in bo premogel 'le' 286 'konjev'. Za prenos moči bo pri slednjem skrbel osemstopenjski avtomatski menjalnik. Posebnost obeh novincev bo ta, da bosta oba serijsko opremljena s sistemom lahke hibridne tehnologije, kjer se alternator uporablja tudi kot elektromotor in pomaga do znižanja porabe za 0,7 litra na 100 kilometrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja