Dizli medtem očitno romajo v pozabo. Največ prestiža zgolj za Kitajce.
Vzdolžne kromirane linije so že dolga leta prepoznaven znak Audijevih limuzin, še posebej odkar je ponudbo okrepila tretja generacija modela A6, s katero so uvedli prepoznavno motorno masko, ki sega od spodnjega roba odbijača do motornega pokrova. Čeprav le prenovljeni, pa prihajajoči Audi A8 temu očitno namerava narediti konec. O kromiranih letvah namreč ni več ne duha ne sluha, prav sprednji del pa je tisti, ki je bil deležen največje nadgradnje.
V sklopu tega je dobil še nekoliko širšo masko hladilnika, ki jo zaznamujejo kromirani elementi v obliki črke L (v 'pravi' in zrcalni podobi), tu pa so tudi pokončno postavljene stranske reže za zajem svežega zraka in pa novi žarometi z 1.3 milijona mikroogledalci, kakršne ponuja tudi novi Mercedes-Benz Razred S. Za več kroma bo sicer lahko poskrbel tudi nov paket, ki ga doslej pri Audiju še niso ponudili kupcem.
Preberite še: Test - Audi A8 L 50 TDI Quattro
Stranski del avtomobila večjih predelav ni bil deležen, zato pa je bil nekoliko posodobljen zadek prenovljenega A8. Tudi tam bo že v osnovi več kroma, predvsem po zaslugi novih zadnjih OLED luči, ko so povezane preko pokrova prtljažnika. Poleg tega je tu še nov zadnji difuzor na spodnjem robu odbijača ter dva para izpušnih cevi v izvedbi S8. Nove zadnje luči bodo sicer omogočale izbiro prilagojenega svetlobnega podpisa. Omenjene luči se bodo sicer prižgale tudi tedaj, ko se bo parkiranemu vozilu približeval drug avtomobil ter tako poskušale preprečiti trk.
V kabini večjih novosti ni, oziroma so skoncentrirane na zadnjo sedežno vrsto. Še vedno tako dominirajo ravne in vodoravne linije, ki jih bo lahko poudarjal dodaten paket ambientalne osvetlitve. Bo pa zato precej več udobja prinašala druga sedežna vrsta v izvedbi. Ta bo recimo prinesla prenovljen (doplačljiv) sredinski naslon z zaslonom za upravljanje vseh multimedijskih naprav ter klimatske naprave. Sedeži bodo medtem opremljeni s kar 18 masažnimi zračnimi blazinami, na voljo pa bosta recimo tudi minibar in pa naslon za noge, vgrajen v sopotnikov sedež.
Parkiranje bočno tudi na daljavo
Z vidika zabavnih tehnologij A8 ne prinaša večjih novosti, jih pa zato prinaša na podoročju varnosti. Ponuja namreč kar 40 različnih asistenčnih sistemov, združene pod tri pakete, poimenovane 'Tour', 'City' in 'Park', pri čemer je že iz tega poimenovanja jasno, da gre za sisteme za pomoč pri vožnji 'na odprtem', v mestu in pri parkiranju. Največjo novost pri tem prinaša ravno zadnji izmed treh paketov in sicer bočno parkiranje na daljavo, brez prisotnosti voznika v vozilu.
Motorna ponudba je po novem sestavljena treh iz bencinskih pogonskih sklopov (in enega dizla, o katerem pa pri Audiju govorijo bolj tiho; v prihodnje pride še priključni hibrid), trilitrskega šestvaljnika in pa drveh štririlitrskih osemvaljnikov, pri čemer je eden izmed njiju rezerviran za izvedbo S8. Vsi motorji bodo delovali po principu blagega hibrida z 48-voltno tehnologijo.
Preberite še: Audi pripravlja nadgradnjo modela A8
Njihova moč bo znašala med 340 in 571 'konji' oziroma med 250 in 420 kilovati. Prenašala se bo na vsa štiri kolesa in sicer preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika, na voljo pa bo tudi prediktivno vzmetenje, ki bo trdoto in višino vzmetenja prilagajajo neodvisno na vsakem kolesu, kar bo recimo omogočalo nagibanje vozila v zavoj.
A8 bo na voljo v dveh različicah, 5,19 metra dolgi A8 in 5,32 metrov dolgi izvedbi A8 L. Še dodatnega udobja pa bodo deležni kitajski kupci, kjer bo Audi ponujal hiperprestižno, 5,45 metra dolgo izvedbo A8 L Horch, katero bo zaznamovala tudi dvobarvna karoserija, obilica kroma in pa značka Horch na C stebričku. A8 bo sicer na evropske trge zapeljal v decembru, v Nemčiji pa bo za osnovno različico potrebno odšteti 99.500 evrov.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec