Priprti nekdanji direktor bi lahko s prostovoljnim odhodom iz podjetja prejel večmilijonsko odpravnino.
Nemško avtomobilsko znamko je junija letos pretresla poteza nemške policije, ki je zaradi suma goljufij in ponarejanja dokumentov, povezanih z afero Dieselgate, pridržala prvega moža znamke Audi Ruperta Stadlerja. V tednih po pridržanju je Stadler sprva užival podporo vodstva lastnega podjetja in tudi koncerna Volkswagen, nato pa je sledil preobrat, saj je njegov položaj začasno prevzel vodja marketinga v podjetju Abracham Schot, z začetkom leta 2019 pa naj bi položaj prepustil novemu generalnemu direktorju Markusu Duesmannu, nekdanjemu članu upravnega odbora pri BMW-ju.
A kot kažejo zadnje informacije, ki jih je objavil spletni portal Automotive News Europe, naj celoten postopek odstavitve Stadlerja vendarle ne bi bil tako enostaven. Čeprav se tako pri Volkswagnu kakor tudi pri Volkswagnu Stadlerja želijo ne glede na razsodbo znebiti, saj je njegov ugled že preveč omadeževan, pa naj bi jih pri tem ovirala pogodba, po kateri naj bi Stadler ostal na svojem položaju vse do konca leta 2022. Pri Audiju naj bi Stadlerju mandat podaljšali maja letos, čeprav so se nad njegovo glavo že takrat zbrali temni oblaki. Le dva meseca pred tem so mu namreč münchenski preiskovalci preiskali dom in pisarno, na podlagi tega pa je bil naposled izdan nalog za aretacijo.
Audi in Volkswagen sicer še vedno vztrajata pri uradnem mnenju, da je Stadler nedolžen. Če bi ga torej odpustili in bi sodišče odločilo v njegovo korist, bi se obema podjetjema najverjetneje obetala večmilijonska tožba zaradi neupravičenega odpusta. Po drugi strani pa bi se moral Stadler, če ne bi odstopil s položaja, spoprijeti s tožbo Audija in Volkswagna zaradi škode in poslabšanja ugleda, ki ga je Stadler povzročil obema podjetjema. Neimenovani viri tako kot najboljšo možnost omenjajo sporazumen razhod, v primeru katerega pa bi Stadler prejel precejšno odpravnino.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj