Po štirih letih so pri Audiju temeljito prenovili e-Tron in ga preimenovali v Q8 e-Tron, da bi poudarili njegov status vrhunskega modela.
Prenova vsebuje optimizacijo pogona, boljšo aerodinamiko, večjo moč polnjenja in večjo uporabno zmogljivost baterije. S temi ukrepi se je povečal doseg, osveženo podobo zaznamuje predvsem spremenjen sprednji del, nekaj sprememb je tudi pri nastavitvah podvozja.
Osnovni model z dvema elektromotorjema razvije 250 kW (340 KM) in navor 664 Nm. Doseg po WLTP je do 491 oziroma 505 kilometrov (Sportback). Močnejša izvedba športnega terenca poganja s 300 kW (408 KM) in 664 Nm ter s polno baterijo prevozi do 582 ali 600 kilometrov. Pri obeh je največja hitrost omejena na 200 km/h. Vrhunska modela Audi SQ8 e-Tron in SQ8 Sportback e-Tron poganjajo trije motorji, ki dosežejo povečano moč 370 kW (503 KM) in orjaški navor 973 Nm. Doseg je okoli 500 kilometrov, največja hitrost 210 km/h.
Za shranjevanje elektrike so pri Audiju optimizirali zmogljivost baterije na 106 kWh. Pri vstopnem modelu Q8 50 e-Tron je na voljo tudi baterijski modul zmogljivosti 89 kWh. Ob tem se zdaj Q8 e-Tron lahko oskrbuje s polnilno močjo 22 kW z izmeničnim tokom (AC), pri hitrem polnjenju z enosmernim tokom (DC) pa polnilna moč lahko doseže 170 kW. To pomeni približno pol ure, da se baterija z 10 napolni na 80 odstotkov.
Audi Q8 e-Tron je serijsko opremljen s podvozjem z zračnimi vzmetmi z nadzorovanim blaženjem. Višino karoserije je mogoče spreminjati za sedem centimetrov in pol, odvisno od voznih razmer. Za optimizacijo prečne dinamike vozila so bile prilagojene tudi nastavitve zračnih vzmeti in izboljšano delovanje stabilnostne elektronike.
Prenovljeni Audi Q8 e-Tron je v avtosalonih slovenskih trgovcev že naprodaj, izhodiščna cena je 75.020 evrov.
Preberite še: Test: Audi RS3 Sportback - Končno ... morda celo dokončno
Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji