Pri Audiju bo po petih letih očitno konec eksperimenta z dvoštevilčnimi oznakami za moč motorja, ki so bile za mnoge še po vsem tem času nerazumljive.
Očitno so pri Audiju le spoznali, da zmeda pri oznakah za moč (za imenom), ki so jo uvedli leta 2017, ni prinesla nič več prepoznavnosti in enostavnosti kupcem. Morda je bilo zmede po tem še nekaj več. Zdaj so očitno spoznali, da takšno označevanje ni več potrebno, niti smisleno. Posebno še ob uvajanju električno gnanih modelov, ki imajo celo manj različic in opcij.
Q6 je prvi (novi) model brez dvomestne oznake moči
Ob predstavitvi modela Q6 e-tron so avto predstavili že brez oznake za moč, po pisanju britanskega Auto Expressa, pa bi lahko ostala oznaka S za bolj zmogljive in športne verzije (torej recimo SQ6), pa quattro za štirikolesni pogon oziroma močejšo dvomotorno verzijo, v poštev pa bi prišla tudi recimo oznaka Performance za najzmogljivejše modele. V ime bi se lahko prikradla tudi še številka za oznako zmogljivosti baterije.
Kmalu še poimensko razlikovanje za BEV in ICE modele
Kako bo to natančno vplivalo na označevanje modelov s klasičnim pogonom še ni jasno, zagotovo pa sprememba ne bo vplivala na najbolj zmogljive verzije S in RS. Oznake so pri Audiju začeli potihem izpuščati že pred časom, z vsemi zadnjimi posoditvami modelov.
Pri Audiju še niso gotovi ali bo to vplivalo samo na oznake na zadku avtomobila, ali pa bo oznaka ostala le v cenikih. Ta sprememba pa ni edina - v bodoče bodo namreč baterijsko električni modeli nosili parne, modelske oznake, klasično gnani (ICE) pa neparne. Tako bo A4 TDI postal A5, A6 TFSI pa bo A7.
Preberite še
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del