Razkrivajo tudi, kdaj bo na ceste zapeljal zadnji avtomobil s termičnim motorjem.
Nemški Audi bo eden izmed prvih avtomobilskih proizvajalcev, ki bo naredil popoln prehod s termičnih motorjev na elektriko. No, vsaj tako se je zdelo. Prve govorice so namreč kazale na to, da bi v Inglostadtu utegnili že leta 2026 povsem prekiniti z izdelavo avtomobilov s termičnimi motorji, kar pa zadnje uradne informacije vseeno nekoliko zanikajo.
Pri Audiju so namreč razkrili, da bodo s tem letom prenehali z nadaljnjim razvojem tovrstnih avtomobilov, vse njihove novosti pa bodo električno gnane. Kljub vsemu bodo v njihovih tovarnah še vedno nastajali avtomobili s termičnimi motorji. Ti se bodo poslovili v letu 2033. Bo pa ta proces, ki bo terjal veliko sprememb v proizvodnji, zahteval precej naporov, sprememb in vložkov.
Preberite še: Porsche povečuje vlaganja v sintetična goriva, uporaba vse bolj smotrna
Do leta 2029 bodo namreč vse tovarne znamke Audi lahko izdelovale električno gnane avtomobile, kar bo pripomoglo k večji proizvodnji tovrstnih vozil, pa tudi večji prilagodljivosti proizvodnje. Hkrati bodo po podatkih Audija stroški tovarn upadli kar za polovico, zaradi česar tudi ne preseneča, da bodo v podjetju veliko denarja namenili izobraževanju delavcev. Zgolj temu področju bodo namenili 500 milijonov evrov.
V prihodnje zato pri Audiju ne bodo potrebovali novih tovarn, proizvodne kapacitete pa bodo morebiti širili le v sklopu obstoječih tovarn, če bo to potrebno. Proizvodnja novih vozil bo postala vse bolj standardizirana, hkrati pa jo bo mogoče precej bolj prilagajati glede na zahteve trga. Zanjo bodo skrbeli novi lokalni serverji, zaradi česar bo manjša potreba po industrijskih računalnikih, enostavnejše pa bodo tudi nadgradnje programske opreme.
Optimizacija proizvodnje je tako eden izmed največjih izzivov Audija v prihodnjih letih, ki pa bo prinesel tudi pozitivne učinke na okolje. Do leta 2030 naj bi pri Audiju za polovico zmanjšali izpuste CO2 in drugih škodljivih snovi ter količino odpadnih voda in drugih odpadkov v primerjavi z letom 2018.