Tako bencinski kot dizelski agregat bosta po novem ponujala več kot 200 'konjev'.
Pretekli konec tedna smo pisali o novi predelavi, ki so se je lotili pri nemškem podjetju ABT, kjer so v delavnico sprejeli Audijevega športnega križanca SQ5 in mu namenili novo zunanjost ter nekaj deset kilovatov dodatne moči pod motornim pokrovom. Ni pa bil to edini Audijev SUV, ki je bil v preteklih tednih in mesecih gost ABT-jevih delavnic. Še pred Audijem so se lotili in nekoliko začinili (za zdaj še) najmanjšega v ponudbi športnih terencev, model Q2.
Bistvo predelave se nanaša na pogonski sklop. Pri ABT-ju so se namreč lotili obeh najmočnejših agregatov, dvolitrskega dizla s 190 'konji' (150 kilovati) in dvolitrskega bencinskega motorja z enako motorno močjo. Obema so s predelavo motorne elektronike moč povečali na več kot 200 'konjev'. Pri prvem se krivulja ustavi pri 215 'konjih' (158 kilovatih), pri drugem pa pri 228 'konjih' (168 kilovatih), več pa bo tudi navora; krivulja se bo ustavila pri 440 oziroma 360 njutonmetrih.
Da gre za predelanega malčka med križanci, bo navzven težko razbrati, saj bodo vizualne spremembe minimalne in omejene bolj kot ne na podvozje avtomobila. Q2 bo namreč po predelavi po zaslugi novih vzmeti 40 milimetrov nižje, kupcem pa bodo na voljo še trije različni kompleti platišč dimenzij med 18 in 20 palcev.