Kljub temu, da se večina proizvajalcev ob predstavitvi novih ali pa prenovljenih modelov zateka k opuščanju dizlov, pa Audi pri svojem velikem, športnem terencu Q7 še vedno stavi na njih.
Prihodnje leto bo Audi Q7 dopolnil okroglih 20 let. Dve stvari pa sta pri tem kar malo neverjetni: to, da je dejansko toliko časa že na trgu, ter da sta se v tem času izmenjali le dve generaciji. Aktualna je sedaj dobila že drugo osvežitev.
Dimenzijsko se Audi Q7 z njo ne spreminja. Ostaja velik, na voljo s petimi ali sedmimi sedeži in prostornim prtljažnikom, ki v osnovi meri 780 litrov. Tudi oblika ostaja prepoznavna, osveženi so le določeni deli, kar je najbolj opazno na sprednjem delu.
Odslej lahko sveti tudi s pomočjo laserja
Novi žarometi že v osnovi prinašajo LED svetlobno tehnologijo, pri čemer so matrični na voljo za doplačilo. Audi Q7 je sedaj na voljo tudi s HD matričnimi žarometi, ki so dodatno opremljeni z lasersko diodo. Ta se aktivira pri hitrosti 70 km/h in izdatno okrepi dolg snop svetlobe. Tudi zadnje luči so bile deležne osvežitve, tako da jih sedaj krasi OLED tehnologija, ki omogoča štiri različne digitalne svetlobne podpise.
V notranjosti izstopa posodbljen informacijsko zabavni sistem z razširjenim naborom aplikacij. Potniki lahko sedaj brez težav uporabljajo tudi aplikacije drugih ponudnikov, kot sta recimi Spotify ali Amazon music. Celoten sistem se bo preko nadgradenj razširjal sproti.
Da se bo posodobljeni Q7 še bolj ločil od prejšnjih, bodo poskrbele nove barve in kar pet novih platišč v razponu od 20 do 22 palcev. Posodobili so tudi celoten nabor varnostnih in asistenčnih sistemov, ki so bili posodobljeni na najnovejše različice.
Motorna ponudba se začne z dvema tri litrskima turbo dizelskima motorjema 45 TDI in 50 TDI, ki zmoreta 170 ali 210 kilovatov (231 in 286 konjskih moči). Bencinska ponudba se prav tako začne s šestvaljnikom prostornine treh litrov, ki zmore 250 kilovatov (340 konjskih moči) in 500 njutonmetrov navora. Vsi trije motorji so povezani s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom in blagohibridno tehnologijo.
Na voljo tudi z V8 motorjem
V ponudbi tudi po prenovi ostaja model Audi SQ7 TFSI. Opremljen je z V8 motorjem prostornine štirih litrov, ki zmore 373 kilovatov (507 konjskih moči). Sistem je zmožen praktično nezaznavnega izklapljanja štirih valjev, kadar je to potrebno.
Kot pravijo pri Audiju, je najboljši Q7 vseh časov v Nemčiji na voljo od 79.300 evrov, najdražji SQ7 pa od 112.000 evrov naprej. Cene za Slovenijo še niso znane.
Preberite še: