Audi R8 velja za najbolj športno vozilo iz Ingolstadta, a so s koncem lanskega leta njegovo proizvodnjo zaključili. Ampak, kljub temu se avto še vedno proizvaja ... kako to?
Po poročanju nemškega Automobilwoche naj bi namreč iz tovarne v Neckarsulmu še vedno prihajali avtomobili. Audi je namreč ugotovil, da je zanimanje za poslavljajočega se športnika še vedno dovolj veliko, da se jim izplača proizvodnjo nekoliko podaljšati.
Do kdaj torej?
Ta pa ne bo trajala v nedogled, saj naj bi se dokončno zaključila s koncem meseca marca. Koliko (dodatnih) avtomobilov bo do takrat zapeljalo s tekočih trakov, ni znano. Je pa jasno, da bodo na ta način razveselili še kar nekaj kupcev, ki so si Audija R8 zaželeli v svoji garaži.
R8 je sicer v prvi generaciji zapeljal na ceste leta 2006, najprej s 4,2 litrskim osemvaljnikom, kasneje pa se mu je pridružil še 5,2 litrski desetvaljnik. Sledila še roadster različica imenovana Spyder, kasneje pa je dobil še nekaj več moči in oznako GT.
Druga (in hkrati zadnja) generacija je na trg prišla leta 2015. Na voljo je bila le s 5.2 litrskim desetvaljnikom, osnovo pa si je med drugim delila z Lamborhinijem Hurracanom. Proti koncu življenjske poti je prišlo še nekaj posebnih različic, s katerimi so se pri Audiju počasi poslavljali od R8.
Tako prva kot druga generacija sta bili zelo uspešni tudi na dirkališčih, še posebej v vztrajnostnih dirkah.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji