Konceptni e-Tron ponuja kombinacijo že znanega in nekaj zanimivih novosti, za katere lahko le upamo, da bodo na voljo tudi, ko bo avtomobil prišel na trg.
Pred dnevi so v javnosti zaokrožile novice, da naj bi Audi zaradi organizacijskih težav prestavil razkritje svojega prvega popolnoma električnega avtomobila, križanca e-Tron. Tega smo v kamuflažni foliji prvič javno videli na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi, v celoti pa naj bi ga predstavili 30. avgusta na letnem srečanju Audija v Bruslju. V nasprotnem primeru naj bi ga pokazali v ZDA, rezervni datum pa v tem primeru še ni znan.
Da so ugibanja vendarle morda neresnična, je dokazal kar Audi sam z današnjo predstavitvijo notranjosti avtomobila. Predstavitev notranjosti je, milo rečeno, teatralna, avtomobil je namreč postavljen na ogled kar v Danskem kraljevem gledališču v Kopenhagnu. Odločitev za izbor danske prestolnice kot mesta predstavitve nedvomno ni naključna. Kopenhagen namreč že dlje časa velja za eno vodilnih evropskih mest pri uvajanju zelenega transporta.
Notranjost avtomobila je izdelana v slogu vseh najnovejših avtomobilov s štirimi krogi na pokrovu motorja, kar pomeni čiste in ravne linije, digitalno instrumentno ploščo in dva za dotik občutljiva zaslona na sredinski konzoli. Večji in postavljen nekoliko više bo služil informativno-zabavnemu sistemu, manjši bo na voljo za upravljanje klimatske naprave.
Klasičnih ogledal ni več
Kljub znanemu okolju pa hitro postane jasno, da vendarle ne gre za notranjost katerega od znanih Audijev. Najbolj na to opozarjata dva manjša zaslona na prednjem paru vrat, na vsaki strani po eden. Nadomeščata klasični ogledali, dopolnjuje pa ju kamera na zunanji strani vrat. Se pa vseeno postavlja vprašanje, ali bo tovrsten sistem prišel tudi v serijsko proizvodnjo, saj ga zakonodaja še ne dopušča.
Drug zanimiv dodatek, ki ga prinaša e-Tron, je sredinski naslon za roko. Je namreč nad navidezno lebdečim in odprtim sredinskim grebenom, ki ga na drugi strani sklepa masivna prestavna ročica avtomatskega menjalnika. Sicer pa je Audi mimogrede razkril še medosno razdaljo vozila, ki bo znašala 2.928 milimetrov. To naj bi omogočalo dovolj prostora za udoben prevoz petih ljudi; tudi zato, ker na zadnji klopi ne bo sredinskega grebena klopi in ker bo tudi zadaj dovolj prostora za glave potnikov, saj bo imel e-Tron počasi spuščajočo se streho.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj