Zmogljivemu bencinskemu osemvaljniku bo porabo pomagal zniževati blagi hibrid.
Pri Audiju so ob nedavni 25. obletnici razkrili, da nameravajo v prihajajočem letu dni razkriti kar nekaj novih modelov družine RS, pri čemer bodo na eni strani povečali število zmogljivih križancev, na drugi pa v vozila uvedli tehnologijo blagih hibridov. No, prvi izmed slednjih je sedaj iz objema oblikovalskega studia in tovarne že zapeljal v soj žarometov, saj Audi predstavlja novo generacijo modela RS 6 Avant, kateremu bo pri pogonu prvič pomagala tudi elektrika.
»V 25-letni zgodovini linije RS je Audi RS 6 postal ena izmed naših ikon, ki si je veliko bazo oboževalcev pridobil tudi na globalni ravni,« pojasnjuje Oliver Hoffmann iz Audi Sport, ob tem pa dodaja, da bo novinec sedaj prvič na voljo tudi preko luže, v ZDA.
Bistvo Audija RS 6 je bilo vedno v njegovem motorju in tudi sedaj ni nič drugače. Štirilitrski osemvaljnik z dvema turbopuhaloma je že stari znanec Audijeve ponudbe in bo vozniku ponudil 600 'konjev' ali 441 kilovatov moči ter 800 njutonmetrov navora – dovolj za 3,6 sekunde do 100 kilometrov na uro in pa 12 sekund do 200 kilometrov na uro. Najvišja hitrost bo sicer v začetku omejena na 250 kilometrov na uro, a bodo kupci ob doplačilu za paket Dynamic dobili še dodatnih 55 kilometrov, po zaslugi katerih bodo njihovi avtomobili postali člani 'kluba 300'.
V začetku 2020
Kot smo že namignili v naslovu pa je največja novost blagi hibrid (MHEV), ki temelji na 48-voltni tehnologiji. Ta bo namreč ob zaviranju shranil do 12 kilovatov energije, ki jo bo avtomobil nato lahko uporabil za do 40 sekund dolga 'križarjenja' z ugasnjenim klasičnim motorjem, ali pa med vožnjo 'od semaforja do semaforja' pri hitrostih do 21 kilometrov na uro. V praksi naj sistem porabo goriva izboljšal za do 0,8 litra.
Čeprav gre pri motorju novega RS 6 Avant za veliko novost, pa bo brez dvoma pozornost zbujala še nekoliko bolj agresivna zunanja podoba, kot smo je bili vajeni do sedaj. Najprej bo v oči zagotovo padel sprednji odbijač z visoko proti lučem zarezanim stranskim odprtinam za zajem zraka, za katere oblikovalci pravijo, da so jih povzeli po modelu R8. No, nič manj agresiven ne bo tudi zadek, kjer se zgodba ponovi okoli para izpušnih cevi. Svoje bodo sicer dodali še tradicionalno široki boki, športni sedeži z izdatno bočno oporo in pa obilica ogljikovih vlaken v notranjosti.
Audi Obljublja, da bo prve kupce, ki se bodo odločili za nakup osrečil v začetku leta 2020. Cena? Za nakup čudesa iz Stuttgarta, ki se bo brez težav kosal s številnimi športniki z manjšim številom vrat in skromnejšimi zunanjimi merami ter podobnimi tehničnimi zmogljivostmi bo potrebno odšteti vsaj 120.000 evrov.