Pri Audiju so držali besedo - serija najbolj športnih modelov bo še rasla! Do leta 2026 želijo predstaviti kar deset novih modelov ... Zdaj je na vrsti prvi - spoznajte RS 6 GT.
No, da ga bodo ročno izdelovali ni čisto res, delno pa vendarle. Prvzaprav je ta zelo številčno omejen primerek (le 660 jih bodo naredili), najbolj ročno narejen Audi doslej. Sedem specialistov potrebuje cel dan, da končajo en avto. Glede na količino delov iz ogjikovih vlaken je tudi logično ...
IMSA GTO je bil vzor
In zunanja podoba, predvsem barvna grafika (seveda je opcijska), je črpala navdih pri študiji RS 6 GTO Concpet iz leta 2020, ta pa iz legendarnega dirkalnika Audi 90 IMSA-GTO, s katerim so presenetili v ZDA. Zdaj torej RS 6 GT predstavlja vrh športne ponudbe - šestica je namreč ključen model za znamko Quattro.
Seveda tudi s ceno ob kateri se orosijo oči - nekaj manj kot 220 tisočakov želijo pri Audiju (v Nemčiji) za ta model. In glede na omejeno serijo je vseeno malo verjetno, da bi kateri obstal v skladišču ... Mimogrede - model Perforamnce velja pri nas 138 tisočakov!
Štirilitrski V8 biturbo ostaja pri ...
Če ste zdaj pričakovali dramatične številke moč in navora - vas moram razočarati. GT je ostal pri zmogljivostih modela Plus, ki je sicer itak močnejši od 'navadnega' RS 6 (test si lahko preberete na tej povezavi). To pomeni še vedno izjemnih 463 kW (630 KM) in 850 Nm navora med 2.300 in 4.500 vrtljaji. Zagotovo pride tudi še kak impresiven model, ampak malce bo treba še počakati. Bistvo GT-ja se skriva v samosvojem zgledu, masi in izdelavi.
Preberite tudi:
Karbon, karbon ... oprostite - ogljikova vlakna
Povsem nov je na primer motorni pokrov, ki je narejen le iz ogljikovih vlaken, delno celo nepobarvan, nova je tudi maska z večjo odprtino za zajem zraka in izrazita spojlerska ustnica, ki je bila dodelana v vetrovniku. Novi so tudi odbijači, s posebno odprtino na zadnji strani, ki zmanjšuje pritisk in pomaga pri hlajenju zavor.
In tudi odbijači so iz ogljikovih vlaken. Tudi na zadku je kar nekaj novosti - najbolj opazen je podaljšan spojler na strehi pa nov odbijač, povsem spremenjen difuzor in prvič so s streh odstranili tudi strešne sani - za še nižjo silhueto.
Tehnika ostaja
Tehničnih sprememb je manj, toda niso nepomembne - prvič (spet) se lahko lastnik odloči za posebno podvozje s prilagodljivo višino in blažilci s prilagajanjem raztega in stiska, obenem pa so čvrstejše vijačne vzmeti in stabilizatorji za še manj nagiba (30 odstotkov spredaj in 80 zadaj).
No, lastnik lahko ostane tudi pri klasični rešitvi s prilagodljivim blaženjem ali zračnim vzmetenjem. Le zadnji športni diferencial je doživel nekaj (programskih) sprememb, ki bolj poudarijo agilnost tega modela, medtem ko je stalni štirikolesni pogon Quattro ostala nespremenjen.
Prav nič revolucionarnega ni v notranjosti - če se vam seveda dirkaški školjkasti sedeži (uganili ste - iz ogljikovih vlaken, ki prihranijo dva kg po kosu) ne zdijo dovolj. No, vsi posegi so olajšali Šestico za 15 kg, kar se morda ne zdi dosti.
Toda z novimi namenskimi Continentalovimi pnevmatikami, spremenjenim delovanjem diferenciala in več oprijema jim je vendarle uspelo pospešek izboljšati za 0,1 sekunde. In s 3,3 sekunde do stotice se ta kombi že giblje v segmentu superšportnikov.
Skratka - pohitite z vplačili, ker bo vrsta zelo dolga.
Preberite še