Po RS Q3 prejšnje generacije naj bi se ponudbi še letos pridružil RS Q8
Športni terenci morda ne ponujajo ravno veliko terenskega potenciala, vendar pa se avtomobilski proizvajalci na drugi strain močno trudijo, da bi ponujali dobre vozne lastnosti na cesti – tako kot pri klasičnih limuzinah, kombilimuzinah in tako dalje tudi z večjo količino moči, boljšimi zavorami ter čvrstejšim vzmetenjem. Seveda se na koncu s klasičnimi športniki ob vožžnji ‘na polno’ le stežka kosajo, ne glede na to pa so pri kupcih izredno zaželjeni.
Oba preostala nemška predstavnika v triperesni deteljici, tako Mercedes-Benz, kakor tudi BMW tako že nekaj časa ponujata več modelov svojih križancev z nadgradnjami AMG oziroma M, (tukaj pa je seveda tudi Porsche in še nekaj drugih tujih znamk), sedaj pa se jima bo v razširjeni ponudbi pridružil še Audi. Po poročanju britanskega avtomobilskega portala Autocar naj bi se namreč v prevetrenem oddelku znamke iz Inglostadta resno poigralai z idejo o tem, da bi razvili še najbolj skrajne izvedbe svojih obstoječih križancev in jim dodali oznako RS.
Hibridi že zelo kmalu
Na novince pa kupci ne bodo čakali prav dolgo. Po besedah novega vodje oddelka za športne predelave vozil, Oliver Hoffmann naj bi izdatno razširili svoj portfelj že v naslednjih 12 mesecih, pri čemer bo še letos kot prvi na trg prišel RS Q8 in tako po RS Q3 prejšnje generacije postal šele drugi križanec v 25-letni zgodovini športnega oddelka. V prihodnje naj bi se ponudbi pridružili še novi Q3 (in po vsej verjetnosti tudi Q3 Sportback), Q5 in pa Q7.
Sicer pa je Hoffmann namignil tudi na možnost, da naj bi modeli RS že kmalu dobili hibridne pogonske sklope, pri čemer so ravno križanci najbolj primerni kandidati za kaj takega. V prid jim namreč govori že visoka osnovna teža vozila, zaradi česar se dodatna teža, ki jo prinaša elektromotor, baterija in ostale komponente ne bo poznala kaj dosti.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del