Ne, ni dobil različice RSQ5, ampak so za temeljito predelavo poskrbeli v delavnici ABT.
Vozniki Audijevih športnih terencev so v primerjavi z vozniki kupejev, karavanov in limuzin nedvomno prikrajšani za nekatere užitke. Medtem ko imajo slednji pri nakupu svojih športnih vozil na razpolago tako serijo S kakor tudi še nekoliko močnejšo RS, so vozniki križancev vsaj v primeru številke 5 (za zdaj) 'obsojeni' zgolj na serijo 'S'. Razen kadar vmes poseže kakšna delavnica, specializirana za avtomobilske predelave, kakršna je ne nazadnje tudi ABT.
Lastniki Volkswagnov in Audijev znamko ABT poznajo zelo dobro. Je kot nekakšen ekvivalent znamki Brabus, le da se slednja ukvarja z vozili znamke Mercedes-Benz. In prav ABT je zdaj pripravil svoje videnje Audijevega SUV-a SQ5, ki so ga pri bavarski znamki opremili s paketom Sportline. Ta zajema predelavo celotnega vozila, od zunanjega videza do podvozja in, kar je najpomembnejše, motorja.
Še za 10 odstotkov več navora
S predelavo tako trilitrski V6 motor s turbo puhalom namesto že tako zdravih 354 'konjev' (260 kilovatov) proizvede kar 425 'konjev' oziroma 313 kilovatov moči. Temu je treba prišteti še 10-odstotni prirastek pri navoru, ki ga je po novem 550 njutonmetrov. Končne hitrosti pri novincu ABT ne razkriva (pri serijskem avtomobilu je ta omejena na 250 kilometrov na uro), bo pa zato z njim v 5,2 sekunde pospešiti od 0 do 100 kilometrov na uro.
Kot rečeno, pa je ABT poskrbel tudi za preostale aspekte avtomobila. Njihov SQ5 bo tako stal na novem prilagodljivem vzmetenju, ki bo od tovarniškega med 35 in 60 milimetrov nižje, za boljši zvok motorja pa bo skrbel par izpušnih cevi premera 102 milimetra. Zunanjo podobo bo sicer (za doplačilo) zaključeval tako imenovani aero paket, ki bo avtomobil nekoliko razširil, in komplet novih platišč. Štirje različni kompleti bodo na voljo v dimenzijah med 20 in 22 palcev.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj