Audijev petvaljnik tik pred slovesom? Takšne so napovedi za naslednjo generacijo

26. 7. 2022 | Jure Šujica
Deli

Medtem postajajo znane tudi prve tehnične podrobnosti naslednika.

Pri Audiju so že pred časom napovedali, da bodo postali ena izmed prvih znamk v Evropi, ki bodo iz svoje flote povsem umaknili avtomobile s termičnimi motorji. To naj bi se zgodilo že kako leto pred koncem desetletja. In medtem, ko bencinske navdušence v aktualni generaciji modela RS3 pod motornim pokrovom navdušuje 2,5-litrski bencinski petvaljnik, postaja vse bolj jasno, da ga po njenem odhodu ne bomo več videli.

Preberite še: Petvaljniki - Maratonec teče zadnji krog

Po poročanju britanskega portala Autocar bo namreč prihodnja generacija modela A3 na trg prišla leta 2027 (oziroma po koncu življenjske dobe aktualne generacije), s tem pa se bo poslovila od bencinskih, dizelskih in hibridnih pogonskih sklopov. Namesto tega bo opremljen s približno enakimi električnimi sklopi, kot jih ponuja Volkswagen ID.3, zasnovan pa bo na platformi SSP, kakršno bo imela tudi limuzinska izvedba modela ID.4.

Počasnejši v ravni liniji

To pa posledično pomeni, da bo A3 v prihodnji generaciji prvič po prihodu na trg ponudil pogon na zadnji kolesni par. A ta konfiguracija bo ostala rezervirana le za osnovno motorizirane različice modela. Športni izvedbi S3 in RS3, ki naj bi še naprej ostali v ponudbi naj bi tako ponudili še dodaten elektromotor, ki bo nameščen na sprednjo os ter tako poskrbel za štirikolesni pogon avtomobila.

Kaj barva plesni pove o njeni nevarnosti?

Tehnični podatki avtomobila zaenkrat ostajajo precej skopi, tisti, ki so znani pa kažejo na to, da bo avtomobil po zmogljivostih primerljiv z aktualno generacijo, oziroma celo nekoliko slabši. Tako bo do 100 kilometrov na uro pospešil v manj 3,8-sekundah, kar je 0,4 sekunde počasneje, kot bencinsko gnan predhodnik. Bo pa zato opremljen z 800-voltno infrastrukturo, ki bo z močjo polnjenja 270 kilovatov omogočila do 130 kilometrov dosega v 10 minutah polnjenja.