Ob enakih motornih zmogljivostih in dimenzijah je električna avtonomija povečana za slabih 20 kilometrov. Novost tudi na področju polnjenja.
Avtomobilski proizvajalci v Evropski Uniji se bodo morali kmalu spopasti z novimi izzivi na področju priključnih hibridov. Če le-ti sedaj omogočajo do nekje 50 oziroma 60 kilometrov električne avtonomije, pa bo v prihodnje to številko potrebno še nekoliko povečati, tudi do 80 ali celo 100 kilometrov – od tega pa bi bile odvisne tudi subvencije za nakup hibridov. Kot kaže pa so pri Audiju na novosti že pripravljeni.
Nemška avtomobilska znamka je namreč v srednjem delu svojega portfelja, ki ga zasedajo modeli Q5, A6 in A7 predstavila novo generacijo baterijskih sklopov in jo združili z že obstoječima pogonskima sklopoma z oznakama 50 TFSI-e in 55 TFSI-e. Gre za kombinacijo bencinskega dvolitrskega štirivaljnika in pa elektromotorja, ki skupaj ponujata 220 oziroma 270 kilovatov sistemske moči (299 oziroma 367 'konjev' moči).
Omenjenima pogonskima sklopoma bo sedaj družbo delal pogonski sklop s kapaciteto 17,9 kilovatnih ur (pri čemer pa bo vozniku na razpolago 14,1 kilovatna ura električne energije), kar bo doprineslo do precej večje električne avtonomije. Če je ta namreč doslej znašala le 53 kilometrov (v primeru Audija A6), bo sedaj na elektriko mogoče prevoziti do 71 kilometrov, merjeno po standardu WLTP. Zunanje mere baterijskega sklopa so ob tem ostale nespremenjene.
Bencinski motor kot generator
Zmogljivejši baterijski sklop pa ni edina novost, ki so jo pri Audiju predstavili za svoje priključne hibride. Ob tem, da bo sklop mogoče polniti z močjo do 7,4 kilovatne ure bo namreč so namreč uvedli tudi nov 'vozni program', poimenovan 'Charge', pri katerem bo kolesa poganjala izključno elektrika, bencinski motor pa bo v svojem optimalnem območju vrtljajev, ko je poraba goriva najnižja skrbel za polnjenje baterijskega sklopa in s tem podaljševal njegovo avtonomijo.
Omenjena trojica vozil je v Nemčiji že na voljo za vsaj 61,790 evrov, kolikor stane A6 Avant (limuzina pa bo še nekoliko cenejša), pri čemer pa so zaradi ugodne nemške zakonodaje podjetja, ki se odločijo za nakup kateregakoli izmed treh avtomobilov zaradi podaljšane električne avtonomije upravičena do 50 odstotkov nižjega davka.