V Evropi precej uspešen model v električni izvedbi na našem in nam bližnjih trgih žal ne bo na voljo.
Toyota je na trgu elektrificiranih vozil že stara znanka. Ne nazadnje je trgu ponudila prvi pravi serijski hibridni avtomobil, model Prius, do zdaj pa je japonska znamka na trgu prodala že več kot 13 milijonov vozil z elektrificiranimi pogonskimi sklopi. Hibridni pogonski sklopi so namreč pred časom pri Toyoti z izjemo Land Cruiserja v celoti nadomestili dizelsko ponudbo, zdaj pa je čas za korak naprej, čas za električno ‘ofenzivo’.
Kot prva električno gnana novinca bosta na trg zapeljala modela C-HR in IZOA. Gre pravzaprav za par enakih avtomobilov, pri čemer je ime Izoa rezervirano za kitajske kupce oziroma kitajski trg, na katerem si Toyota z vozilom obeta precejšen uspeh. V prihodnosti bi sicer na omenjenem trgu lahko nastopili tudi z vozilom, ki ga bodo poganjale gorivne celice.
Jasni načrti za prihodnje desetletje
O električni izvedbi modela CH-R Toyota sicer ni razkrila veliko (omenjata se en elektromotor s 120 kilovati moči za pogon sprednjih koles in 60-kilovatni baterijski sklop), znano pa je, da ga v Evropi najverjetneje ne bomo videli oziroma vsaj ne pred letom 2021, ko bo prišla osvežitev. Ko bo napočil čas za električne avtomobile, pa bodo pri Toyoti na trg poslali avtomobile, ki ne bodo le električne različice obstoječih vozil z notranjim zgorevanjem, temveč bodo razviti kot povsem novi modeli.
Načrti za prihodnost na področju električnih avtomobilov pa so vsekakor veliki. Do leta 2025 naj bi na ceste zapeljalo več kot 10 novih električnih modelov – kar napoveduje tudi milenijcem prilagojen koncept Rhombus – skupna prodaja električnih vozil znamke Toyota pa naj bi tako do leta 2030 znašala že kar 5,5 milijona enot.