Posodobitve, ki jih je štiri leta po predstavitvi doživela karavanska različica Minija, so bolj kot ne kozmetične narave in sledijo tistim iz modela Cooper.
Pri Miniju avtomobilski svet z novostmi res presenetijo le na vsakih nekaj let, in glede na to, da je bila aktualna generacija modela Cooper prenovljena pred komaj letom dni, s strani britanske znamke v lasti BMW-ja večjih novosti v Šanghaju nismo pričakovali. Kljub temu pa so se pri znamki odločili in na Kitajskem predstavili posodobljeno izvedbo aktualne generacije modela Clubman iz leta 2015. Sprememb je zato nekoliko manj na prvi pogled in precej več pod kožo.
Prenovljene elemente Minija bodo tako na prvi pogled opazili le poznavalci in posamezniki z ostrim očesom. Na karoseriji so namreč vezani le na nove sprednje žaromete, platišča, sprednjo masko motornega hladilnika, meglenke in zadnje žaromete. Ti bodo sicer po zgledu manjšega brata, Cooperja, lahko svetili z novo grafiko v podobi britanske zastave.
JCW se poslavlja
Vizualne spremembe sicer sledijo v notranjosti vozila, kjer so ustvarjalci vozila Clubmanu namenili nov nabor usnjenih prevlek in obrob, kupci pa bodo po novem lahko notranjost začinili z dodatki črne plastike z visokim (piano) sijajem. Dodatne možnosti oblazinjenja bodo tako pripomogle k večjim možnostim personalizacije.
Na motornem področju večjih novosti ni, razen te, da se je iz ponudbe poslovila najmočnejša različica John Cooper Works s 170 kilovati moči. Razmerje med bencinskimi in dizelskimi agregati je tako izenačeno 3 : 3, pri čemer razpon moči pri prvih znaša od 102 do 192 'konjev' (75–141 kilovatov), pri dizlih pa je nekoliko manjši in znaša med 116 in 190 'konji' (85–140 kilovati).