I.D. Roomzz bo sprva na voljo kitajskemu trgu, tja pa bo zapeljal leta 2021.
Volkswagen bo letos končno oživel težko pričakovano podznamko električnih avtomobilov, I.D. To se bo zgodilo z modelom I.D. Neo, ki bo v serijski izvedbi predstavljen na avtomobilskem salonu v Frankfurtu septembra letos. Do takrat pa si lahko obetamo še kakšen prototip. Ne nazadnje v ponudbi predstavljenih konceptov ob boku Crozza pogrešamo še večjega križanca, odgovor na to pa je I.D. Roomzz, predstavljen na letošnjem avtomobilskem salonu v Šanghaju.
Da gre za koncept, ki bo v takšni podobi težko prišel v serijsko proizvodnjo, je jasno že na prvi pogled. Na to v največji meri nakazujejo že drsna vrata tako spredaj kot zadaj, ki se (razumljivo) odpirajo vsaka v svojo smer in tako omogočajo preprost vstop in izstop iz kabine. V njej se skrivajo štirje ločeni sedeži, nastavljivi v vse smeri in oblečeni v nov, usnju podoben obnovljiv material AppleSkin, pred njimi pa je postavljena prečiščena armaturna plošča, kjer so zgolj velik zaslon infozabavnega sistema, združen s prikazovalnikom hitrosti, volan in stopalki za plin ter zavoro, na katerih sta zanimivo postavljena simbola za 'pavzo' in 'play'.
Stopalkam in volanu navkljub pa Roomz sledi že včeraj predstavljenemu Audiju AI:Me. Tako bo tudi Volkswagnov križanec opremljen s tehnologijo za avtonomno vožnjo četrte stopnje, a bo od slednjega precej bolj zmogljiv. Par elektromotorjev bo namreč poganjal vsa štiri kolesa, skupaj pa bosta proizvedla 225 kilovatov moči, baterijski sklop z zmogljivostjo 82 kilovatnih ur pa bo zagotavljal do 450 kilometrov avtonomije po standardu WLTP. To pa je tudi že nekaj, kar si lahko obetamo tudi v serijskem vozilu.