Avtomobilska legenda se po več kot pol stoletja vrača v proizvodnjo – z vsemi filmskimi dodatki

Izdelanih bo 25 primerkov, ki bodo v kar največji meri sledili 'najslavnejšemu avtomobilu na svetu'.

Avtomobilska legenda se po več kot pol stoletja vrača v proizvodnjo – z vsemi filmskimi dodatki (foto: Aston Martin) Aston Martin
1. 6. 2020

Britanski Aston Martin se v zadnjem obdobju sooča s številnimi pretresi v vrhu podjetja in drugimi težavami ter izzivi, večinoma povezanimi s finančnimi težavami znamke. Kljub temu pa znamka vsaj navzven ne kaže prevelikih težav in uresničuje svoje najbolj drzne načrte – tudi tiste, ki bodo kot rezultat prinesle le peščico izdelanih vozil.

Slabi dve leti nazaj so tako v podjetju iz Buckinghamshira naznanili, da bodo letos, 55 let po koncu proizvodnje izdelali še 25 dodatnih primerkov modela DB5. Vendar pa peščica 'novih starodobnikov' ne bo povsem enaka originalom, pač pa se bo v veliki meri zgledovala po primerku, ki je dvovratnemu kupeju prinesel svetovno slavo.

Aston Martin bo tako naredil 25 reprodukcij vozila, kakršnega so uporabili med snemanjem filmov o tajnemu agentu Jamesu Bondu. To pomeni, da so vozilom namenili dodatke, kot so vrtljive registrske oznake, odprtine za izpust olja in dimne zavese na zadku vozila, navidezni strojnici v sprednjih blatnikih in skrito balistično zaščito za zadnjim steklom. Opcijsko bo moč naročiti tudi odstranljivo streho nad voznikovo glavo.

V notranjosti bodo nato sledili še dodatki, kot so v voznikova vrata vgrajen telefon, naslon za roko z vsemi dodatnimi gumbi, navidezen sistem za sledenje vozilom in pa sistem za vžig vozila na daljavo. Povsem razumljivo je, da polno opremljeni avtomobili posledično ne bodo primerni za uporabo v normalnem prometu.

No, izvirniku pa bodo v tovarni sledili vsaj kar se tiče motorizacije. Pod pokrovom se bo namreč skrival štirilitrski vrstni šestvaljnik z močjo 290 'konjev' (214 kilovatov), ki bo moč preko petstopenjskega menjalnika na zadnja kolesa prenašal tudi s pomočjo diferenciala z mehansko zaporo.

4.500 ur naj bi delavci v podjetju potrebovali za izdelavo posameznega avtomobila, pri čemer pa bo sestavljanje v celoti potekalo ročno. Bo pa temu primerna tudi cena. Ta bo namreč znašala 2,75 milijona funtov ali 3,06 milijona evrov in to še pred obdavčitvijo. Prvi primerki bodo do srečnih kupcev prišli v drugi polovici leta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri