Kitajski Great Wall Motor namerava evropskim kupcem prihodnje leto ponuditi kar sedem novih modelov.
Čeprav je bila kitajska avtomobilska znamka Great Wall Motor (GWM) med prvimi, ki so začeli pohod na evropski trg, se v razmerah, ko na staro celino prihajajo nova in nova kitajska avtomobilska imena, ni znašla najbolje. Zato so predstavili prenovljeno strategijo za Evropo, ki od prihodnjega leta naprej me drugim predvideva številne nove modele z različnimi, prihodnje leto in dvosmerno pot do trga v večjih in manjših državah.
Strategija sledi obdobju, v katerem je BYD ponovno ocenil svoj regionalni pristop, hkrati pa ohranil prodajo in storitve prek distributerjev v Združenem kraljestvu, Nemčiji, Švedski, Bolgariji in drugih trgih. Načrt označuje konec njihovega strateškega prilagajanja in signalizira dolgoročno zavezanost vlaganju v Evropo.
Cilj je razviti GWM v glavno blagovno znamko v ključnih državah, pri čemer bodo uporabile izkušnje iz zgodnjega vstopa na trg. Od sredine leta 2026 načrtuje na evropski avtomobilski parket pripeljati vsaj sedem novih modelov in izvedb, ki bodo temeljili na filozofiji »vsi scenariji, vsi pogonski sklopi«.
Evropsko premiero načrtujejo za linijo križancev z imenom Haval v različnih velikostih za mestno uporabo, družinska potovanja in terenske zmogljivosti. Odvisno od segmenta bodo modeli na voljo z dvokolesnim pogonom ali hibridnim inteligentnim sistemom štirikolesnega pogona.
Pogoni bodo vključevali motorje z notranjim zgorevanjem v osnovni ceni, hibridne električne, priključne hibride z dolgim dosegom in električne na baterije. Širša ponudba je namenjena povečanju pokritosti v glavnih segmentih in privabljanju širšega kroga kupcev avtomobilov, kamor sodita tudi znamki Ora in Wey.
Na večjih trgih, kot sta Španija in Italija, bo GWM ustanovil samostojna nacionalna prodajna podjetja. V manjših državah bodo nadaljevali z neodvisnimi uvoznimi partnerji, odgovornimi za prodajo in servis. V Sloveniji še ni uradnega uvoznika, se pa že nekaj časa govori, da bi bil uvozniške posle lahko prevzel slovenski del skupine Emil Frey, ki je pd leta 2022 eden od večjih uvoznikov GWM za Evropo