Avtomobilski koncern Volkswagen ima novega direktorja

13. 4. 2018 | Jure Šujica
Deli

Zamenjava je del obsežnih kadrovskih menjav v koncernu, ki s seboj prinaša veliko drugih novosti.

V podjetju Volkswagen se dogajajo velike spremembe na vrhu upravnega odbora. Mesto generalnega direktorja celotnega koncerna namreč zapušča Mathias Müller, ki je podjetje vodil vse od septembra leta 2015, ko je po izbruhu škandala Dieselgate nadomestil dotedanjega direktorja Martina Winterkorna. Namesto Müllerja bo direktorski stolček zdaj zasedel Herbert Diess, vodja znamke Volkswagen, ki pa bo svojo dosedanjo vlogo zadržal.

Hkrati z odhodom s položaja direktorja koncerna Volkswagen bo Müller zapustil tudi mesto predsednika upravnega odbora podjetja Porsche. Tega bo zdaj zasedel dosedanji generalni znamke Porsche Oliver Blume. Sicer pa je menjava Müllerja le del temeljitih sprememb, ki bodo v naslednjih mesecih doletele Volkswagen. Te bodo povezane tako z menjavo vodilnih mož na vodstvenih položajih avtomobilskih znamk kot tudi z vlogami znamk znotraj koncerna v prihodnje.

Je pa po besedah Dieterja Pötscha, predsednika koncerna Volkswagen, na odločitev o zamenjavi delno vplivala tudi starost zdaj že nekdanjega direktorja. Star je bil namreč 64 let, tako Pötsch kot tudi delničarji pa so si za vodenje koncerna v prihodnje želeli mlajšega človeka, ki bi omenjeno funkcijo lahko opravljal daljše časovno obdobje. Ob tem je Pötsch pohvalil Müllerjevo delo v času afere z dizelskimi motorji, iz katere je koncern tudi po njegovi zaslugi odšel v zelo dobri formi.

Prihodnji razvoj znamk še nekoliko bolj povezan

Poleg menjave vodilnih mož v podjetju pa bo Volkswagen še nekoliko bolj jasno razdelil sicer (do neke mere) že začrtano hierarhijo med znamkami v podjetju. Avtomobilske znamke bodo tako razdelili v tri divizije, pri čemer bodo v tako imenovano divizijo znamk, namenjenih širši populaciji, uvrstili Škodo, Volkswagen in Seat, divizijo prestižnih vozil bo samostojno zastopal Audi, najvišji segment tako imenovanih super premium vozil pa bodo skupaj zastopali Bugatti, Porsche, Bentley in Lamborghini.

Ena izmed glavnih nalog v prihodnosti, ki se je novi direktor Diess namerava lotiti, je povezovanje upravnih odborov znamk in sodelovanje, s katerim bodo dosegli kar najhitrejši razvoj tehnologij, s čimer naj bi ne nazadnje postali vodilno podjetje na področju trajnostne oziroma električne mobilnosti, o kateri je pred kratkim spregovoril tudi za Avto magazin.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj