Avtomobilski proizvajalci s TV-oglasi (znova) navdušili na Super Bowlu

4. 2. 2019 | Jure Šujica
Deli
Avtomobilski proizvajalci s TV-oglasi (znova) navdušili na Super Bowlu (foto: Audi)
Audi

Nekateri promovirajo nove modele, drugi informativno-razvedrilne sisteme, tretji spletne storitve, vsem pa je skupno, da so zabavni in kakovostno narejeni.

Ameriški nogomet velja kljub košarki, bejzbolu in hokeju za šport številka 1 v Severni Ameriki. Prestižna tekma Super Bowl, vrhunec sezone, v kateri se pomerita najboljši dve ekipi obeh konferenc, je del ameriške kulture že vse od leta 1967, temu primerno pa je tudi dogajanje okrog dogodka. Ne nazadnje vsako leto pred televizijske zaslone priklene približno 110 milijonov Američanov, med desetimi najbolj gledanimi TV-oddajami vseh časov pa je bila tekma Super Bowl kar devetkrat.

Velika gledanost pa pomeni tudi velike zaslužke v oglaševanju. Cena 30-sekundnega oglasa se je namreč letos dvignila na 5,25 milijona dolarjev (4,59 milijona evrov), kar na drugi strani pomeni, da se oglaševalci še posebej potrudijo z oglasi. Avtomobilski proizvajalci pri tem seveda niso izjema in tako je bilo tudi letos. Za vas smo zato pripravili lestvico najboljših oglasov letošnjega Super Bowla.

Kia

Kia je na Super Bowl 'poslala' oglas za svoj najnovejši in hkrati največji križanec Telluride. Pri tem so ubrali zanimiv pristop, v katerem na glas priznavajo, da so znamka, ki ji nihče ne daje pretiranega pomena. Z novim avtomobilom na drugi strani upajo, da se bo to spremenilo in se ga bodo ljudje čez nekaj let še vedno spominjali.

Hyundai

Kijino partnersko (oziroma starševsko) podjetje Hyundai je na drugi strani ubralo povsem drugačen pristop. Namesto oglaševanja katerega izmed svojih avtomobilov so namreč pripravili oglas za svojo storitev spletnega naročila novega avtomobila. Ta naj bi precej olajšal postopek nakupa avtomobila, nečesa, kar je manj prijetno kot recimo obisk zobozdravnika ali pa sedenje na srednjem sedežu letala na šest ur dolgem poletu.

Audi

Zdi se, da se nemška znamka zabavnega projekta ni lotila na zabaven, ampak povsem resen način – vse dokler ne pridemo do njegovega konca, kjer se 'bodoči lastnik' koncepta e-tron GT ne predrami po skorajšnji zadušitvi z indijskim oreščkom. V tem času mu je 'uspelo' uvideti prihodnost in po njegovem izrazu na obrazu, ko se predrami, se zdi, da ga zajame malodušje, ker bo moral nanjo čakati še kar nekaj let.

Jeep

Ameriški proizvajalec terenskih vozil se je naloge lotil povsem v svojem (beri: ameriškem) slogu, z obilico nostalgije. Sodeč po oglasu naj bi nova generacija modela Gladiator nastala ne le kot posledica razvoja v zadnjih 50 letih, ampak upora proti silam časa. No, vsaj tako se zdi, glede na to, da je novinec nastal tako, da se je model iz leta 1963 uprl silam hidravlične stiskalnice. Ostareli Gladiator snemanja žal ni preživel, novinec pa se bo na drugi strani na trg podal v drugi polovici letošnjega leta.

Mercedes-Benz

Tako kot pri Jeepu pa so veliko posebnih efektov za izdelavo oglasa uporabili pri Mercedesu. Nemci so sicer v prvi vrsti želeli izpostaviti svoj informativno-razvedrilni sistem MBUX (v drugem planu pa je bil nato še novi Mercedes-Benz razreda A), pri tem pa so si med drugim pomagali z glavnima akterjema risanke Kojot in Cestni dirkač.

Posebna omemba: Walmart

Ameriška veriga trgovin morda na prvi pogled nima ravno pretirane zveze z avtomobilizmom, prav tako pa v njihovem oglasu ne bo zaslediti nobenega novega modela. So se pa zato posvetili starim in precej legendarnim vozilom. Osredotočili so se namreč na avtomobile iz legendarnih ameriških filmov, od Vrnitve v prihodnost do Transformerjev, Izganjalcev duhov, Batmana in še bi lahko naštevali. Oglas je Walmart predstavil že na letošnji podelitvi zlatih globusov, kjer pa je naletel na tako dober odziv, da se je podjetje odločilo in ga predvajalo še med sinočnjim spektaklom.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja