Poleg Mazde in Toyote so k projektu pristopili tudi Subaru, Kawasaki in Yamaha.
Na nedavnem srečanju držav in multinacionalk v Glasgowu so številne avtomobilske znamke podpisale zavezo k temu, da bodo prenehale uporabljati motorje z notranjim zgorevanjem. Med njimi pa recimo ni bilo podjetij, kot sta Volkswagen in Toyota, ki sicer velja za pionirja na področju hibridnih avtomobilov. A očitno so imeli za to dober razlog. Toyota namreč še ni povsem obupala nad tem, da je tovrstne pogonske sklope še mogoče nekoliko izpopolniti.
Skupaj s partnerskim podjetjem Subaru, Mazda in pa dvema velikanoma na področju motociklizma, Kawasakijem in Yamaho so se namreč po poročanju Automotive news Europe odločili, da bodo razvili novo generacijo dirkalnih motorjev za avtomobile in motocikle, cilj projekta pa je obdržati tovrstne pogonske sklope pri življenju, a s souporabo goriv, ki ne izločajo toplogrednih plinov.
Na tiskovni konferenci bodo tako medijem ponudili možnost preizkušnje dirkalne Corrole s pogonom na vodik (in ne na gorivne celice), pri čemer bo vodik tudi eden izmed glavnih energetskih virov za pogon dvo- in štirikolesno gnanih dirkalnikov. Tako bo tudi glavna naloga Yamahe in Kawasakija razvoj agregata za motocikle s pogonom na vodik.
Več izbire za kupce
Toyota in Mazda bosta na drugi strani nadaljevali razvoj (dirkalne različice) 1,5-litrskega dizlskega motorja Skyactiv-D in možnosti uporabe naslednje generacije biodizla v omenjenem motorju. Yamahuin Toyota naj bi medtem prihodnje leto vstopila v serijo vztrajnostnih dirk Super Taikyu, kjer naj bi njihove dirkalnike poganjal sintetičen bencin, pridobljen iz biomase.
Preberite še: Toyota ustavila prodajo dizlov v Italiji
Novi dogodki sicer povsem nasprotujejo pred časom razkritim načrtom Toyote o postopnem opuščanju motorjev z notranjim zgorevanjem, predvsem dizlov, ki jih danes skoraj ni več v njihovi ponudbi. Vendar pa naj bi tovrstno sodelovanje na eni strani pripomoglo k ohranitvi številnih delovnih mest, podaljšanje življenjske dobe motorjev z notranjim zgorevanjem in nenazadnje večjo izbiro kupcem, ki se bodo odločali za nakup novih vozil.