Klasični dirkalni pa bo le prvi v seriji predvojnih avtomobilov, ki jih nameravajo izdelati pri Bentleyju.
Obujanje klasičnih avtomobilov je trend, ki se je v zadnjih letih razširil predvsem med britanskimi avtomobilskimi proizvajalci. Najprej so z modeloma DB4 in DB5 ta trend uvedli pri Aston Martinu, nato je sledil Jaguar z modeloma D-type in XKSS, sedaj pa se druščini pridružuje še Bentley. A v mestu Crewe kjer domuje legendarno avtomobilsko podjetje so šli še korak dlje, saj so ponudili proizvodnjo enega svojih najstarejših modelov, ki letos praznuje že svoj 93. rojstni dan.
Bentley Blower je svoj čas veljal za enega najboljših športnih in dirkalnih avtomobilov na svetu, za kako dober avtomobil gre pa priča dejstvo, da se posamezni primerki še danes udeležujejo različnih klasičnih dirk. Čeprav gre za enega izmed Bentleyjevih najstarejših modelov, ki je nastal le sedem let po ustanovitvi podjetja je zato povsem razumljivo, da je Blower postal prvi v seriji obujenih predvojnih modelov, ki naj bi nastali v prihodnjih letih.
Čeprav gre za, z vidika današnjih avtomobilov relativno preprosto vozilo, pa je bil projekt obujanja Blowerja vse prej kot enostaven. Da so prototip, poimenovan 'Car Zero' uspeli naposled postaviti na cesto, so inženirji potrebovali kar 40.000 delovnih ur, ob tem pa so preko 2.000 delov zasnovali in izdelali povsem ročno. Sodobna tehnologija jim je pri tem pomagala le pri tridimenzionalnem skeniranju 4,5-litrskega motorja.
Avtomobil številka nič oziroma Car Zero bo sedaj služil kot prototip, ki ga bodo – kakor to običajno počnejo z novimi modeli – intenzivno preizkusili in med drugim pognali tudi do najvišje hitrosti. Mimogrede največja hitrost originalnega Blowerja je znašala 130 milj oziroma slabih 210 kilometrov na uro, s čimer je tedaj veljal za enega najhitrejših avtomobilov na cesti, skupaj pa naj bi z avtomobilom naredili kar okrog 35.000 kilometrov.
Ko bodo testiranja zaključena bo še Blower naposled v serijsko proizvodnjo. Le ta pa bo izredno majhna, saj bodo pri Bentleyju ročno izdelali le 12 vozil, prav vsa izmed njih pa že imajo kupce.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj