Bentley Continental GT je odšel na shujševalno dieto

19. 3. 2019 | Jure Šujica
Deli

Dvanajstvaljniku se bo v ponudbi pridružil nekoliko manjši osemvaljnik, ki pa bo kljub temu še vedno zelo zmogljiv, a hkrati cenejši in nekoliko bolj varčen.

Bentley Continental GT Coupe velja za edinega kupeja v ponudbi britanske avtomobilske znamke, ki pa z velikim, težkim in s parom turbin podprtim 12-valjnim motorjem zasnove W kljub vsemu ne velja za pravega športnika, temveč bolj za potovalnika. A kmalu bodo na svoj račun prišli tisti vozniki, ki si želijo nekoliko bolj dinamične vožnje. Bentley je namreč predstavil novo izvedbo modelov GT Coupe in GT Convertible z ‘le’ osmimi valji in nekaj manjšo prostornino – a po zaslugi para turbo puhal še vedno z zadostno količino moči, hkrati pa precej nižjo ceno.

Nov pogonski sklop je tako zasnovan kot štirilitrski osemvaljnik V-zasnove, ki ob pomoči para turbo puhal proizvede kar 542 'konjev' ali 399 kilovatov moči. To je sicer nekoliko manj kot pri 'večjem bratu', a zmogljivosti so kljub temu še vedno povsem na mestu. Novinec bo namreč z mesta do 100 kilometrov na uro pospešil v štirih sekundah v kupejevski različici in le desetinko hitreje v izvedbi Convertible. Najvišja hitrost bo na drugi strani pri obeh enaka.

Povečan tudi domet vozila

Manjša moč in manjše število valjev pa se bosta na drugi strani poznala pri porabi goriva. Avtomobil naj bi bil namreč v primerjavi z večjim bratom precej bolj varčen, tako kot slednji pa bo tudi ta opremljen s sistemom za izklop polovice valjev, če motor ni obremenjen. Valji naj bi se sicer vklopili in izklopili v le 20 milisekundah. Kakšna bo poraba, ni znano, a Britanci obljubljajo, da bo njegov domet z enim polnjenjem znašal 500 milj ali 800 kilometrov.

Bentley bo par novincev najprej ponudil ameriškemu trgu, a tudi tam bodo morali nanj še nekoliko počakati. V prve garaže naj bi namreč zapeljala v tretjem četrtletju letošnjega leta ali predvidoma sredi poletja. Evropski kupci bodo morali na oba nova Britanca počakati še nekoliko dlje, saj je njun prihod predviden šele na začetku prihodnjega leta. Cena? Ostaja neznana, a glede na to, da se cene za različico z 12-valjnim motorjem začnejo pri 159.000 funtih oziroma 186.000 evrih, je pričakovati, da se bo cenik za novinca začel v bližini 160.000 evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja