Pri Bertoneju pravijo, da gre za okolju prijazno rešitev.
Italijanska delavnica Bertone, ki je svetu dala klasike, kot so Lamborghini Miura, Lamborghini Countach, Lanica Stratos, pa tudi Citroën BX in številne druge, je svoja vrata zaprla leta 2014, dve leti kasneje pa je znamko kupilo podjetje Akka Italia in jo nato leta 2020 prodalo podjetju Ideactive v lasti Maura in Jean-Francka Riccija. Brata sta odločena, za znamko Bertone vrneta na avtomobilski zemljevid.
Z Bertonejem namerava obuditi sodelovanje korejski Hyundai, hkrati pa svoj avtomobil pripravljajo tudi sami. Oblikovno naj sicer ne bi predstavljal prav velikega odklona od superšportnikov bolj ali manj uveljavljenih znamk, zaradi česar bodo nekateri na njem našli poteze Lamborghinijev, Mclarnov, Lotusov, pa tudi Bugatijev. Pri Bertoneju pravijo, da bo novinec (ki še nima imena) „poklon italijanski eleganci in italijanskim gospodom“.
Ker avtomobila še niso razkrili (to je načrtovano prihodnji teden, v sredo, 21. decembra), za zdaj ostaja neznanka tudi pogonski sklop. So pa pri Bertoneju razkrili, da bo novinca poganjal motor, ki bo lahko deloval tudi na novo gorivo, izdelano iz odpadne plastike. Poudarjajo, da gre za okolju prijazno rešitev, kakršne v tem segmentu vozil še nismo videli, a je ob velikih količinah odpadne plastike na svetu še kako privlačna.
View this post on Instagram
Novinca sicer najverjetneje na cestah ne bomo videvali v velikem številu, saj bo šlo za butičnega športnika s temu primerno ceno. Vsekakor pa vsi zgoraj navedeni podatki kažejo na to, da bo šlo za enega bolj zanimivih in precej klasično zasnovanih avtomobilov.