Član oddelka za razvoj pri znamki vidi svetlo prihodnost dizlov in bencinskih motorjev tudi v prihodnjih letih in morebiti desetletju.
V procesu elektrifikacije osebnih avtomobilov je BMW brez dvoma eden izmed vodilnih na trgu. Že nekaj let imajo namreč na trgu električni model i3, hibridnega i8 in floto številnih drugih hibridnih modelov, narejenih na osnovi klasičnih modelov z motorji z notranjim zgorevanjem. Kljub temu pa Nemci še niso obupali nad v Evropi in po svetu čedalje manj priljubljenim pogonskim gorivom in menijo, da je pred njim še svetla prihodnost.
Njihovo zaupanje v prihodnost dizlov je povezano tudi s kakovostjo motorjev. Kot je namreč na nedavnem pariškem avtomobilskem salonu za spletni portal GoAuto dejal član oddelka za razvoj münchenskega podjetja Klaus Froelich, naj bi bili njihovi dizli »bolj ali manj najboljši na trgu«. To naj bi po njegovih besedah ne nazadnje dokazovali rezultati vseh testov, ki naj bi kazali, da njihova vozila proizvajajo najnižje količine škodljivih izpustov.
Froelich je bil ob tem tudi nekoliko kritičen do evropskih politikov, ki po njegovem mnenju kot rešitev vidijo zgolj prepoved dizlov, kar naj za kupce ne bi bila najboljša rešitev. »Z vidika izpustov ogljikovega dioksida in kupcev so sodobni avtomobili z dizelskimi motorji še vedno odlična izbira, še posebno ko govorimo o težkih avtomobilih z dobrimi zmogljivostmi.«
M550d so šteti dnevi
Čeprav Froelich zagovarja pozitivno prihodnost dizlov, hkrati napoveduje zmanjševanje motorne palete. Medtem ko naj bi bili štiri- in šestvaljni dizli z enim ali parom turbo puhal v njihovi ponudbi ena izmed možnosti tudi v prihodnje, to ne velja za motorje s štirimi puhali, kakršen je v modelu M550d. Tega naj bi bilo namreč pretežko prilagoditi vse strožji okoljevarstveni zakonodaji, hkrati pa mu v prid ne gre niti to, da je zanimanje za tovrstne avtomobile zelo majhno.
Prihodnost tako pri BMW-ju še naprej ostaja dizelska (in bencinska), hkrati pa tudi električna. Do leta 2030 naj bi bilo namreč 70 odstotkov novih BMW-jevih vozil opremljenih izključno z motorji z notranjim zgorevanjem, 30 odstotkov avtomobilov pa bo elektrificiranih – polovico tega bo hibridov. Ali se bo to dejansko zgodilo, bosta seveda pokazala čas in zakonodaja. Prav danes namreč v Bruslju poteka zasedanje Sveta Evrope o tem, za koliko odstotkov bodo morale evropske države znižati količino izpustov ogljikovega dioksida v prihodnjih 12 letih. Več o tem pa še sledi.