S projektom nakupa so začeli že pred štitimi leti, ko so kupili manjšinski delež v podjetju Parkmobile.
Iskanje parkirnih mest je v mestnih središčih že pred leti postala prava nočna mora. Tega se dobro zavedamo že pri nas, še bolj pa v milijonskih mestih drugod po svetu. V nekaterih mestih se težav lotevajo s prepovedjo uporabe vozil v mestnih središčih in jih, tako kot na primer v naši prestolnici, odrivajo na obrobje. Spet drugje v mestih za parkirna mesta zaračunavajo astronomske zneske za parkiranje. A dejstvo je, da parkirišč v mestnih središčih ni dovolj.
Tega se počasi začenjajo zavedati tudi avtomobilski proizvajalci, med njimi tudi BMW. Nemško podjetje je namreč pred nekaj dnevi opravilo nakup že drugega ponudnika storitve za iskanje parkirnih mest, Parkmobile, po njihovih besedah največje tovrstno podjetje v Združenih državah Amerike.
Rešitev, ki bi sprostila promet v mestih
BMW svojo potezo pojasnjuje s podatkom, da kar 30 odstotkov vsega prometa v mestih predstavljajo vozniki, ki iščejo prosta parkirna mesta. Z omenjeno aplikacijo bi tovrstno iskanje postalo veliko lažje in hitrejše ter posledično manj stresno. To bi verjetno tudi spodbudilo voznike k uporabi lastnih avtomobilov, kar pa je v končni fazi v interesu BMW-ja samega, ki bi s tem še povečal prodajo vozil. Podjetje sicer že sedaj ponuja informacije o parkirnih mestih na več kot 3.000 lokacijah v ZDA.
Po poročanju ameriškega portala Engadget, ki je novico o nakupu tudi prvi objavil, pa se je BMW na nakup očitno pripravljal že dlje časa. To dokazuje tudi nakup manjšinskega dela v ameriškem podjetju, ki so ga Nemci izvedli že leta 2014. BMW se je torej za razliko od Audija, ki kupcem ponuja možnost samodejnega parkiranja vozil v parkirnih hišah, težave s parkiranjem v mestnih središčih lotil precej drugače.
Jure Šujica
foto: BMW
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj