Novinca bosta še močnejša od pričakovanj, saj prihajata na trg tudi v izvedbi Competition.
BMW uresničuje svoje napovedi. Pred dobrim tednom smo pisali o tem, da naj bi Bavarci vendarle predstavili najmočnejši različici svojih športnih terencev, modelov X3 in X4 z dodatkom M v imenu. BMW je oba avtomobila začel odkrivati že septembra lani, zato je bil, glede na to, da je od prvih fotografij minilo že slabega pol leta, pošteno neučakan. No, pri BMW-ju so njihovo radovednost končno potešili z razkritjem obeh vozil naenkrat.
Čakanje pa je bilo vredno. Avtomobila namreč presegata napovedi, saj bosta še nekoliko močnejša, kot smo pričakovali. Po prvih napovedih naj bi jima namreč v Münchnu namenili pogonski sklop aktualnega modela M3 oziroma M4, a so se inženirji s turbinsko podprtim šestvaljnikom še nekoliko poigrali in tako iz njega v različici Competition iztisnili kar 510 'konjev' oziroma 375 kilovatov moči. Standardna različica motorja naj bi v obeh avtomobilov medtem proizvedla 'le' 480 'konjev' oziroma 353 kilovatov.
Ogljikova vlakna znova nadomeščajo krom
To pa niti niso vse tehnične novosti, ki jih bosta avtomobila dobila v primerjavi z bolj civilnimi različicami. Moč se bo namreč prenašala na vsa štiri kolesa prek aktivnega diferenciala na zadnji osi vozila, ki bo povezan z že znanim sistemom xDrive, prek katerega poteka povezava med sprednjo in zadnjo osjo. Aktivna in posebej nastavljena za par obeh vozil bosta medtem tudi vzmetenje in krmilni sistem.
Vajeni smo, da se vozila iz kataloga M od serijskih izvedb razlikujejo že na prvi pogled. Štiri izpušne cevi na zadku vozila ostajajo še naprej tu, zaman pa boste iskali sledove kroma, saj je te nadomestila obilica črne plastike in ogljikovih vlaken. Te bo mogoče najti tudi v notranjosti vozila, kjer bo svoj prostor na sedežih in vratnih oblogah našla obilica dvobarvnega usnja in alkantare.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji