Cela gora moči, navora, prostora v prtljažniku in žal tudi kilogramov.
Po vseh namigovanjih v lanskem letu ter vseh fotografijah in videoposnetkih, ki so ga nato potrdili, je BMW zdaj končno predstavil novega M5 Touring! Najnovejši bavarski model je že tretji M5 s praktičnejšo karoserijsko obliko; prvega (E34) so prodajali med leti 1992 in 1996, drugega (E61) med 2007 in 2010.
Pravzaprav nič novega
Karavanski M5 ni po tehniki nič drugačen od nedavno predstavljene M5 limuzine. Poganja ga hibridni pogonski sklop (bencin "kuri" V8, pomaga pa mu še elektromotor) s sistemsko močjo 727 konjskih moči oziroma 535 kilovatov in kar 1.000 njutonmetri navora. Do stotice je za eno desetinko počasnejši od limuzine, tako da izstrelitev potrebuje 3,6 sekunde. Njegova najvišja hitrost je 250 ali pa 305 kilometrov na uro, če je opremljen z M vozniškim paketom.
View this post on Instagram
Prinaša pa novi M5 touring eno novost - prvič ima ta model namreč poširjeno karoserijo. Tako ni videti nič kaj manj napadalno in športno od limuzine. Karavan ima v zadnjem delu karoserije tudi več ojačitev, vendar ne na račun prostornosti prtljažnika. 500 litrov je mogoče pospraviti vanj, če podrete sedeže pa do 1.630.
O teži M5 Touring, ki je ob premieri novega M5 (tehta namreč 2.435 kilogramov) bila res vroča tema, Bavarci še niso spregovorili. Povsem mogoče je, da bo ta še malce težji. Vsekakor je BMW predstavil resnega konkurenta Audiju RS6, ki je med avtomobilskimi navdušenci precej priljubljen.
- Najbolj brutalen Audi je hkrati tudi uporaben družinski avto. Vzor pa je našel na dirkaški stezi ...
Novo na Metroplay: Peter Prevc iskreno o težkih trenutkih kariere in o očetovstvu | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem