Na njem pa je nato demonstriral sposobnosti modela X5 s paketom xOffroad.
Dirkališča v Monzi ni treba predstavljati. Menda šele tretje dirkališče, namensko zgrajeno za avtomobilske dirke, je luč sveta ugledalo leta 1922, v trenutni podobi (z izjemo prve šikane Variante de Rettifilo) pa je bolj ali manj nespremenjeno od leta 1972. Ker gre torej za eno izmed najbolj znanih dirkališč na svetu, je pred dnevi doživelo svojo reinkarnacijo, in to kar v prostranstvih največje puščave na svetu, Sahare.
Ne, ne gre za delo katerega izmed arabskih šejkov, ki si je omenjeno dirkališče želel 'preseliti' bliže domu, ampak so dirkališče v Maroku v naravni velikosti kar v pesku poustvarili pri BMW-ju. Da je podvig uspel, se je kar 50 različnih ljudi, od pilotov do inženirjev in drugih tehnikov, trudilo polnih 14 dni, v tem času pa so s pomočjo štirih buldožerjev premaknili kar 3.500 kubičnih metrov puščavskega peska.
Čeprav so se tehniki izredno potrudili, pa trasa vseeno ni bila ravna. A ne nazadnje to tudi ni bil njen namen. Ker je šlo za puščavsko reinkarnacijo proge, je bila ta polna neravnin, na katerih je BMW X5 z novim paketom xOffroad za vožnjo po brezpotjih demonstriral svoje sposobnosti, pri čemer pa mu je družbo delal največji med BMW enduro motocikli, F 1250 GS.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj