Le dva primerka BMW 1600 GT Convertible sta bila izdelana, pri čemer pa je bil eden izgbubljen kmalu po nastanku.
BMW 1602 je za bavarsko znamko zelo pomemben avtomobil. Gre namreč za avtomobil, ki je pomagal Bavarcem vstopiti v razred kompaktnih športnih limuzin. Iz njega so pozneje prišli še modela 1802 in 2002 ter ne nazadnje serija 3. Izvedba 1602 je bila izdelana tudi v različici brez strehe. A leta 1967 sta bila izdelana dva povsem samosvoja kabrioleta, poimenovana z oznako 1600 GT Convertible.
Jeseni 1967 sta BMW-jev proizvodni obrat v Dingolfingu zapustila dva primerka, ki ju je oblikoval Italijan Pietro Frua. Žal pa je bil en avtomobil že med testiranji uničen v prometni nesreči, medtem ko je bil drugi podarjen kot razstavni predmet takrat največjemu prodajalcu BMW-jev, Herbertu Quandtu. V lasti slednjega in njegovih naslednikov je nato ostal naslednjih nekaj desetletij, končno pa je svoj prostor našel v Allianzovem centru za inženiring.
Unikatni avtomobil je bil nato deležen obsežne obnove, ta pa je zdaj tudi končana. Zanjo so poskrbeli pripravniki v tovarni v Digolfingu, pri projektu pa so v veliki meri sodelovali člani BMW Classic Group, ki so med drugim zagotovili nekatere na novo izdelane sestavne dele oziroma replike komponent, ki jih po originalni metodi ni bilo mogoče več izdelati. Skupina bo zdaj avtomobil 51 let po njegovi izdelavi naposled prevzela tudi v svoje upravljanje, upajmo pa, da ga bodo čim večkrat pokazali tudi na cesti.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj