Po 'predahu' v prejšnji generaciji se znova vrača platnena streha. Uradna predstavitev v Pebble Beachu.
BMW-jev težko pričakovani roadster Z4 že nekaj časa buri duhove. Kdaj bo postavljen na ogled javnosti, kje ga bodo proizvajali (omenjala naj bi se možnost proizvodnje v Magni, morda posledično celo v Sloveniji) in kakšen bo njegov videz. No, na zadnje vprašanje Nemci že ponujajo delni odgovor, saj so objavili prve uradne fotografije športnika, pa čeprav le v celoti zakrinkanega v maskirno folijo.
Prizorišče dogajanja, kjer je BMW predstavil novinca, je dirkališče Miramas na jugu Francije, kjer znamka iz Münchna že desetletja preizkuša svoje športne avtomobile. Bojda naj bi jim namreč ponujala enake razmere kot legendarno dirkališče Nürburgring, fotografije pa so nastale sredi preizkusov pospeševanja, zaviranja in krmiljenja avtomobila.
(Menda) čisto pravi športnik
Čeprav na fotografijah oznak avtomobila ni videti, je BMW razkril, da gre za pri predstavljenem Z4 za izvedbo M40i. To pomeni, da se pod pokrovom motorja skriva trilitrski linijski šestvaljni motor z dvema turbinama in 360 'konjev' oziroma 265 kilovatov moči. Pa tudi tisti M ni ravno zanemarljiv, saj ima avtomobil tudi nekoliko nižje vzmetenje z elektronsko nastavljivimi blažilci, močnejši zavorni sistem, na novo razvito sprednjo os in elektronsko zaporo diferenciala na zadnji osi, s čimer naj bi mu še izboljšali vozno dinamiko.
»Koncept novega BMW Z4 je bil izdelan z mislijo na vozniško dinamiko in okretnost. Visoka stopnja karoserijske togosti in čvrsto vzmetenje predstavljata popolno osnovo in zagotavljata sposobnosti pravega športnega avtomobila, vsaj kar se tiče krmiljenja in pospeškov,« je ob predstavitvi novinca dejal Jos van As, ki skrbi ravno za podvozje in vzmetenje avtomobila.
Novinec bo javnosti razkrit na avgustovskem avtomobilskem šovu v Pebble Beachu, vse podrobnosti, povezane s tehničnimi podrobnostmi, pa bodo razkrite mesec dni pozneje na avtomobilskem salonu v Parizu.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del