Tako kot električni bratje, o katerih smo poročali včeraj, tudi najmanjši BMW te dni prestaja zahtevna testiranja, le da ta potekajo v nekoliko toplejših krajih.
Medtem ko BMW na mrzlem severu preizkuša svojo trojico električnih avtomobilov, s katero bodo Bavarci predstavili novo generacijo električnega pogona in platforme, na obalah Sredozemlja, natančneje v kraju Miramas, istočasno preizkušajo tržno še nekoliko bolj zanimivo novost. Tik pred popolnim razkritjem je namreč nova generacija najmanjšega modela z BMW-jevo značko na motornem pokrovu, serija 1.
Najmlajši član nemške trojice premijskih znamk med kombilimuzinam se torej pripravlja na predstavitev v svoji tretji izdaji, za katero pa pri BMW-ju trdijo, da bo prinesla nove standarde v tem razredu. K temu bodo največ pripomogli novo vzmetenje, na novo oblikovan sredinski greben in nov pogon na sprednji kolesni par, zaradi česar bodo potniki na zadnji klopi dobili dodatnih 33 milimetrov prostora za noge, poleg tega pa bo 19 milimetrov več prostora tudi v višino. Prtljažnik bo pridobil novih 20 litrov, skupaj pa bo tako meril 380 litrov.
Pravega 1M še ne bo, bo pa tu približek
Novost, na katero so pri BMW-ju še posebej ponosni, je nov turbinsko podprt štirivaljni dvolitrski bencinski motor, ki bo na voljo v različici M135i xDrive. Z 225 kilovati ali 306 'konji' moči bo predstavljal neposredno konkurenco Mercedesu A 35 AMG, s katerim si delita enako količino motorne moči. Njegovih zmogljivosti pri BMW-ju za zdaj sicer še ne razkrivajo.
Bo pa novinec poleg novih sistemov deležen nekaterih standardnih ali, bolje rečeno, 'zgolj' poznanih. Eden izmed njih je sistem proti spodrsavanju koles ARB, ki ga je povzel po modelu i3. Ta ima v nasprotju s klasičnim tovrstnim sistemom, poznanem pod oznako DSC, senzorje gibanja postavljene ob motor, s čimer signali od koles do nadzorne enote potekajo hitreje, posledično pa je krajši reakcijski čas.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj