Večji prtljažnik, daljša medosna razdalja, ojačana karoserija in nižja masa so le nekatere izmed ključnih točk, ki jih prinaša nova generacija.
Karavani so pri BMW-ju zadnjih 30 let v serijah 3 in 5 brez dvoma pomembni igralci na poti do še večjega zaslužka in ostajajo protiutež križancem za vse kupce, ki si želijo dovolj prostora, a hkrati nimajo potreb po visokem sedenju ali čemerkoli drugim. Ti so zato verjetno že precej neučakano pričakovali novo generacijo serije 3 Touring, še posebno po tem, ko je tudi na naše ceste zapeljala limuzinska izvedba serije 3. No, danes so novinca naposled tudi dočakali.
Da je teh kupcev še vedno kar precej, priča tudi statistika. V 32 letih od predstavitve prve serije 3 Touring se je namreč zanje odločilo 1,7 milijona kupcev, pri čemer pa se jih je kar pol milijona odločilo za zadnjo generacijo. Pričakovanja v Münchnu so zato, čeprav o tem ne govorijo, verjetno precej visoka.
Zgled v X3
Jasno, kot smo že navajeni, je serija 3 Touring vse do B-stebrička popolnoma enaka limuzini, od tu pa se začnejo spremembe. Oblikovno se sicer novinec še vedno močno zgleduje po prejšnji generaciji istega modela, a z oblikovnega vidika prinaša novost, ki je postala zaščitni znak modela X3 že v prvi generaciji – navzgor usmerjen rob zadnjih oken na boku, za katerimi se skriva prtljažni prostor. Na zadku medtem tako kot pri limuzini ostajajo prepoznavni dolgi in ozki žarometi.
Prtljažnik – ta se serijsko odpira s pomočjo elektrike, prav tako pa je že v serijski izvedbi mogoče odpreti le zadnje steklo – je z novo generacijo zrasel, a le malenkostno. Pet litrov dodatnega prostora skupaj ponuja 500 litrov uporabne prostornine za zadnjimi sedeži, ki se podirajo v razmerju 40 : 20 : 40 in ob doplačilu s pomočjo elektrike. Če je sicer zadnja vrsta v celoti podrta, prostornina prtljažnega prostora naraste na 1.510 litrov.
In ko smo že ravno pri dimenzijah: serija 3 Touring je z novo generacijo v primerjavi s predhodnikom pridobila centimetre in milimetre v vse smeri: 76 milimetrov v dolžino, 16 milimetrov v širino in 8 milimetrov v dolžino. 41 milimetrov je medtem daljša medosna razdalja, pri BMW-ju pa poudarjajo tudi razširitev kolotekov, ki naj bi pripomogli k še boljši vožnji. K temu bo pripomogla še nekoliko ojačana šasija, kljub temu pa bo avtomobil lažji za približno 10 kilogramov v primerjavi s predhodnikom.
V ostalih vidikih serija 3 Touring ostaja bolj ali manj enaka limuzini. Tako bo enaka tudi motorna ponudba, ki bo vsaj na začetku sestavljena iz treh bencinskih in treh dizelskih pogonskih agregatov. Govorimo seveda o štiri- in šestvaljnikih (vsi podprti s turboa puhali), njihova moč pa bo znašala od 184 'konjev' ali 135 kilovatov pri izvedbi 320i (med dizli bo osnovo predstavljal 318d s 140 kilovati) do 374 'konjev' oziroma 275 kilovatov v izvedbi M340i.