BMW serije 3 Touring prihaja spomladi; tudi kot M3?

Premiero bo G21 doživel na salonu v Ženevi, če pa bodo pri BMW-ju karavana resnično začinili, ga bodo nato ponudili le evropskim kupcem.

BMW serije 3 Touring prihaja spomladi; tudi kot M3? (foto: BMW) BMW
29. 10. 2018

Vse od predstavitve nove generacije BMW-jeve najmanjše limuzine, serije 3, s tovarniško oznako G20, ki je v soju žarometov prvič zasijala na začetku meseca na avtomobilskem salonu v Parizu, čakamo na prve informacije tudi o njeni karavanski (Touring) različici. In čeprav tega pri avtomobilskem proizvajalcu uradno še niso potrdili, naj bi karavan luč sveta ugledal (šele) čez pol leta, na avtomobilskem salonu v Ženevi.

Prve neuradne informacije o novincu so na dan pricurljale na britanski spletni strani Autocar, kjer poročajo, da bo novinec – njegova tovarniška oznaka bo G21 – tako kot limuzina tudi sam ponujal precej več prostora kot sedanja generacija. V prtljažnem prostoru naj bi tako kupci lahko pričakovali več kot 500 litrov prostora (odhajajoča generacija jih ponuja 495, že v Parizu predstavljena limuzina pa jih ponuja 480 litrov), pri čemer pa naj bi se oblika karavanskega zadka le malo razlikovala od aktualne.

Koncept je pred časom že nastal

Čeprav tudi o tem še ni uradnih potrditev, naj bi prihodnja generacija serije 3 prelomna. Po neuradnih informacijah naj bi pri BMW-ju resno razmišljali, da bi po zgledu Audijevega RS4 in Mercedes-Benza razreda C AMG končno ponudili tudi karavansko izvedbo njihovega športnika M3. Stroški razvoja takšnega avtomobila bi bili namreč majhni in posledično lahko opravičljivi, M3 Touring pa bi bil tako na voljo evropskim, ne pa tudi ameriškim kupcem, kjer karavani niso tako priljubljeni.

No, če se ozremo nekoliko v zgodovino, lahko ugotovimo, da je BMW pred slabima dvema desetletjema že predstavil koncept M3 Touringa, takrat še na osnovi aktualnega modela M3, generacije E46. Izdelali so samo en, a popolnoma delujoč prototip, ki so ga na test odstopili tudi novinarjem, že takrat pa so ugotovili, da so za tovrstno predelavo potrebne le manjše spremembe standardne školjke vozila, kljub temu pa serijske proizvodnje ni bilo. Upajmo, da bo tokrat drugače.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri